תלמידים לומדים בכיתה עם מסכות עקב משבר הקורונה (צילום: מוטי מילרוד)
תלמידים לומדים בכיתה עם מסכות עקב משבר הקורונה (צילום: מוטי מילרוד)

קורונה בירושלים: ציון הרמזור מטפס – העיר מוגדרת כיום כתומה

לפני שבוע היתה ירושלים צהובה, אולם מאז זינק ציון הרמזור בנקודה שלמה והעיר מוגדרת כעת כתומה. מנתוני משרד הבריאות עולה כי ישנם בעיר 2,103 מאומתים ואחוז הבדיקות החיוביות עומד על 4 אחוזים

פורסם בתאריך: 18.8.21 07:00

האם הלימודים בירושלים ייפתחו כסדרם גם בחטיבות הביניים ובתי הספר היסודיים? מנתוני משרד הבריאות נראה כי כלל לא בטוח שכך יקרה. כידוע, כפי שפורסם, מתווה החזרה ללימודים של כיתות ח' עד י"ב נקשר בקשר הדוק לציון הרמזור של הערים ולנתוני ההתחסנות השונים של התלמידים.

נכון להיום, רביעי (18.8), ירושלים מוגדרת כעיר כתומה – עם ציון של 6.6, אך יש להדגיש כי הציון עולה בכל יום שחולף. כך למשל, ביום רביעי (11.8) שעבר עמד ציון הרמזור של ירושלים על 5.79 – והיא היתה צהובה. מאז הציון עלה עם כל יום שחלף, ונדמה כי בימים הקרובים תהפוך ירושלים שוב לאדומה.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר עדכונים בזמן אמת"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 המייל האדום של "כל העיר" [email protected]


עוד עולה מנתוני משרד הבריאות כי 50.4 אחוז מתושבי ירושלים התחסנו במנה הראשונה, ואילו 43.99 אחוזים התחסנו במנה שניה. בקרב בני ה-50+ עומד שיעור המתחסנים בחיסון השלישי על למעלה מ-50 אחוזים. בשלב זה לא מפרסם משרד הבריאות נתונים אודות בני הנוער שהתחסנו לפני ערים, אולם סביר להניח שנתונים אלו יפורסמו בסמוך לפתיחת שנת הלימודים, זאת כדי שאפשר יהיה לדעת באיזה שכונות בתי הספר ילמדו בכיתות ובאיזו שכונות ילמדו בזום.



יש לציין כי נכון להבוקר, רביעי, עומד מספר החולים המאומתים בירושלים על 2,103. מספר המאמותים ל-10,000 נפשות הינו 16.7. עוד מראים הנתונים כי אחוז הבדיקות החיוביות עמד אתמול על 4 אחוזים, ובסך הכל עלה מספר המאמותים בשלושת הימים האחרונים בכ-90 אחוזים.

כידוע, כפי שפורסם הבוקר ב"כל העיר", כדי שלא להפוך לעיר אדומה – יזמה עיריית ירושלים מבצע חיסונים לבני נוער בגילאי 18-12 ולגילאי 50+ (מנה שלישית, אבל לא רק). המטרה המרכזית שעומדת מאחורי מבצע החיסונים היא לפתוח כרגיל את שנת הלימודים ולא להפוך לעיר אדומה לפני חגי תשרי.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר