אלעזר מימין ורובי משמאל, מאוחדים בהדסה הר הצופים (צילום: דוברות הדסה)
אלעזר מימין ודובי משמאל, מאוחדים בהדסה הר הצופים (צילום: דוברות הדסה)

מרגש: האיחוד של שני האחים שנפצעו בפיגוע בעיר העתיקה

אלעזר בן ה-19 נפגע בכתף מירי המחבל בפיגוע שארע הלילה, שבין מוצ"ש לראשון, בעיר העתיקה. אחיו דובי בן ה-16.5 נפגע גם הוא בכתף. במהלך שעות הבוקר, שני האחים התאחדו במחלקה האורתופדית בהדסה הר הצופים

פורסם בתאריך: 14.8.22 12:15

בהדסה הר הצופים מאושפז משעות הלילה, שבין מוצ"ש לראשון, אלעזר בן ה-19, אשר נפגע בכתף מירי בפיגוע שארע הלילה בעיר העתיקה. ד"ר אסף קידר, מנהל יחידת הטראומה בהדסה הר הצופים, מעדכן כי מצבו של אלעזר מוגדר קל, הוא אובחן עם שבר בכתף והוא יושאר לטיפול ביממה הקרובה.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


לאלעזר 5 אחים, עם אחד מהם שהה אמש בתחנת אוטובוס כאשר החל פיגוע הירי. יאיר, האח של השניים: "שני האחים שלי היו יחד אמש, המתינו לאוטובוס במעלה השלום. אלעזר בן ה-19 סייע לאישה לעלות לאוטובוס ואחי דובי בן ה-16.5 עוד היה בתחנה כשהירי החל. שניהם נפגעו בכתף ומשם פונו על ידי מד"א. אלעזר אושפז פה בהדסה הר הצופים ודובי בשע"צ. כשקרה הארוע, דובי טילפן בעצמו ואמר לנו ששניהם נפגעו מכדור והוא בהכרה ושהוא די בסדר. זה הרגיע אותנו. הוא אפילו הספיק להגיד שאלעזר – שמאושפז פה בהדסה, מסייע לטפל בפצועים בשטח, כי הוא מע"ר של מד"א. היינו בהלם ויצאנו מיד לבתי החולים שבהם אושפזו. עכשיו הגיע דובי והתאחדנו, זה פשוט משמח".

"האורתופדים בבית החולים הדסה אמרו שיש מזל גדול במיקום של הפגיעה", עוד מספר יאיר, "זהו נס ממש, כי אם הכדור היה פוגע כמה ס"מ פנימה, הוא לא היה בחיים. מה שקרה הוא נס גדול, כי חמש דקות קודם עבר בתחנה אוטובוס עמוס באנשים, היו שם עשרות, ואז הגיע האוטובוס של האחים שלי, שהיה ממש ריק יותר. זה האוטובוס שנפגע. ככה נפצעו פחות אנשים ב"ה".

בהדסה מציינים כי "האחים, מלווים בהוריהם, נפגשו והתחבקו בהתרגשות וכמובן עברו להציג זה לזה את הפגיעות בכתפיים".


מחפשים דירת 4 חדרים בצפון העיר? היכנסו ללוח הנדל"ן של ירושלים

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר