מעצר (צילום: דוברות המשטרה)
מעצר (צילום: דוברות המשטרה)

על רקע לאומני: שלושה חשודים נעצרו לאחר שתקפו וזרקו חפצים לעבר עוברי אורח בעיר העתיקה

לאחר סיום החקירה וגיבוש תשתית ראייתית, הוגשה הצהרת תובע נגד אחד החשודים. שני החשודים הנוספים נשלחו למעצר בית וגם כנגדם צפויים היום כתבי אישום

פורסם בתאריך: 25.8.22 11:05

שלושה קטינים, תושבי העיר העתיקה, נעצרו על ידי המשטרה בחשד שתקפו וזרקו חפצים לעבר עוברי אורח בעיר העתיקה על רקע לאומני. היום, חמישי, יוגש נגד החשודים כתב אישום


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


ממשטרת ירושלים נמסר כי "חוקרי מרחב דוד במחוז ירושלים השלימו חקירת 3 חשודים (קטינים, תושבי העיר העתיקה) לאחר שזוהו כשהם תוקפים עוברי אורח וזורקים עליהם חפצים, בסופ״ש האחרון בעיר העתיקה.

"בעקבות סיוע והכוונה של תצפיתני מרכז השליטה של מרחב דוד במחוז ירושלים (מבט 2000), לוחמי מג"ב עצרו בתוך זמן קצר שניים מהחשודים במעשים. חשוד נוסף נעצר לאחר שנמלט מהמקום, החליף את בגדיו והמשיך לתקוף עוברי אורח עד שנתפס על ידי השוטרים".

עוד נמסר כי "לאחר סיום החקירה וגיבוש תשתית ראייתית, הוגשה הצהרת תובע נגד אחד החשודים ומעצרו הוארך עד להיום 25.8 לצורך הגשת כתב אישום על ידי הפרקליטות. שני חשודים הנוספים נשלחו למעצר בית וגם כנגדם צפויים היום כתבי אישום".

במשטרה שבים ומדגישים כי "מחוז ירושלים של המשטרה ימשיך לפעול בנחישות בכל הכלים והאמצעים שברשותו על מנת לעצור ולמצות את הדין עם עבריינים אלימים ופורעי חוק שיפגעו בשלום הציבור ובטחונו".


מחפשים דירת 4 חדרים בצפון העיר? היכנסו ללוח הנדל"ן של ירושלים

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר