הפשיטה היום בא-תור (צילום: משטרת ירושלים)
הפשיטה היום בא-תור (צילום: משטרת ירושלים)

הפשיעה במזרח ירושלים: פשיטה על חשודים בסחר בסמים בא-טור

בפעילות מבצעית מיוחדת פשטו היום, רביעי, כוחות רבים על בתיהם של שני חשודים בסחר בסמים. לדברי המשטרה בבתים נתפסו סמים מסוגים שונים, כסף מזומן ועוד. עוד אומרים במשטרה: "היו תושבים שהודו לשוטרים באופן אישי על הסיוע במיגור נגע הסמים משכונתם". צפו בתיעוד מהפשיטה

פורסם בתאריך: 9.11.22 18:34

הפשיעה בחברה הערבית היא מהתופעות המטרידות ביותר של העשור האחרון. בין האלימות הגואה, השימוש באמל"ח וההתפרעויות – ישנו גם את נושא השימוש והסחר בסמים, כשמבדיקה שערכה משטרת ירושלים עולה כי תופעת הסמים המסוכנים היא מהנושאים היותר מטרידים מבחינת תושבי מזרח העיר.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


כחלק מהפעילות השוטפת – שמה המשטרה דגש מיוחד על המלחמה בסמים המסוכנים – בעיקר ברמת הסחר, כשמבוצעות פעילויות ופשיטות רבות לאיתור ותפיסת הסמים והסוחרים. פשיטה שכזו נערכה היום, רביעי, בשכונת א-טור שבמזרח ירושלים, בסיומה נעצרו שני חשודים בשנות ה-40 (שניהם תושבי א-טור), בחשד לסחר בסמים. עוד נתפסו – כדורי אקסטזי, חומר החשוד כסם מסוג חשיש, משקלים, כסף מזומן ועוד.



"בפעילות בלשי היחידה המרכזית של מחוז ירושלים יחד עם כוחות מג״ב וכלבנים בא-טור, נעצרו ע״י המשטרה שני חשודים בשנות ה-40 לחייהם תושבי המקום, בחשד לסחר בסמים", נמסר ממשטרת ירושלים. "בפשיטה של כוחות המשטרה על בתיהם נתפסו חומרים החשודים כסמים מסוגים שונים בהם: 26 כדורי אקסטזי וחומר החשוד כסם מסוג חשיש. כמו כן נתפסו משקלים, כסף מזומן וממצאים נוספים. במהלך החיפוש בבתי החשודים, אחד מהם זרק ראיות מחוץ לחלון ביתו (סמים וטלפונים) ותקף את השוטרים שניסו לעוצרו. הראיות נתפסו ע״י השוטרים והחשוד נעצר".

לדברי המשטרה, "במהלך הפעילות המשטרתית, יודו לעבר כוחות המשטרה מכיוון בנייני מגורים אבנים. כתוצאה מכך נגרמו נזקים לשתי ניידות משטרה ולעוד מספר רכבים של תושבי השכונה. שוטרים שהיו במקום מספרים כי ידויי האבנים ללא האבחנה מצד מספר פורעי חוק ומפרי סדר, כמעט והוביל גם לפגיעה בילדים מקומיים שיצאו באותה שעה ממוסדות החינוך. כוחות המשטרה הגיבו באמצעים לפיזור הפרות סדר להדיפת המתפרעים".

מנגד, במשטרה גם מדגישים כי חלק נכבד מהתושבים הודה לשוטרים על פעילותם ועל המלחמה בנגע הסמים.

 

 

במשטרה, כאמור, יודעים לספר כי "מבדיקה שנערכה ע״י המשטרה בשנים האחרונות, עלה כי תופעת הסחר והשימוש בסמים מסוכנים היא מהמטרידות ביותר את תושבי מזרח העיר. גם בפעילות זו היו מי מהתושבים שהודו לשוטרים באופן אישי על הסיוע במיגור נגע הסמים משכונתם. לצד טיפול ביתר תופעות הפשיעה, הביטחון והסדר, משטרת ישראל תמשיך להיאבק בנגע הסמים המסוכנים בדגש למעצרם ומיצוי הדין עם מגדלי, סוחרי ומפיצי הסמים".


מחפשים דירת גן במרכז העיר? היכנסו ללוח הנדל"ן של ירושלים


תגיות:

תגובות

תגובה אחת
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    אם זה מדת היעילות של כלבים
    אני מקווה שיפסיקו להרוג כלבים בחברון

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר