מדחן (צילום אילוסטרציה: אמיל סלמן)
מדחן (צילום אילוסטרציה: אמיל סלמן)

מהפכת החניה בעיר: ביום שלישי יוסרו המדחנים

החל מיום שלישי, 1.8, כ-300 מדחני כרטיס וכ-900 מדחני צג בעיר יוסרו והחניה תתאפשר רק דרך אפליקציות איזי פארק, פנגו וסלופארק, כל הפרטים

פורסם בתאריך: 29.7.17 19:18

ביום שלישי, 1.8.17, זה קורה – כל המדחנים ברחבי העיר יוסרו והחניה תתאפשר רק באמצעות אפליקציות. כזכור, כפי שפורסם לראשונה ב"כל העיר", המהלך יוצא לפועל בעקבות ירידה חדה בשימוש במדחנים בשנים האחרונות, עקב שימוש באפליקציות.

 

בעירייה מציינים כי "הסרת המדחנים תביא לחיסכון בעמלה הגבוהה המשולמת לחברות המדחנים בהשוואה לאמצעי התשלום שקיימים בשוק. לתושבים קיימות מספר אפשרויות לתשלום אגרת החניה: באמצעות אפליקציות חניה, תשלום בטלפון, איזי פארק, פנגו וסלופארק. העירייה תסיר כ-300 מדחני כרטיס ו-900 מדחני צג, הפזורים ברחבי העיר במטרה לקדם טכנולוגיות חכמות  חדישות ונוחות יותר לתושב".

 

אילוסטרציה חניה (צילום: מוטי מילרוד)

(צילום אילוסטרציה: מוטי מילרוד)

 

"עם כניסת טכנולוגיות חניה חדישות" מדגישים השבוע בעירייה, "החליטה העירייה בדומה לערים רבות בארץ ובעולם להסיר את המדחנים המוצבים ברחבי העיר. הסרת המדחנים מפנה מקום במרחב הציבורי, מסירה מכשולים ומייפה את המרחב שגם נראה נקי יותר. החל מחודש אוגוסט 2017 יוכלו התושבים והמבקרים לשלם באמצעות 'פנגו', 'סלופארק' ו'איזי-פארק'".

 

מדחן (צילום אילוסטרציה: אמיל סלמן)

(צילום אילוסטרציה: אמיל סלמן)

 

ומה בנוגע לאורחים ולתושבים שאינם משתמשים במכשירים חכמים, כמו למשל רבים מהמגזר החרדי ובני הגיל השלישי? בעירייה מסבירים כי "לתושבים והאורחים שאינם משתמשים במכשירים החכמים, יתאפשר לשלם על החניה באמצעות שיחת טלפון לאחת ממפעילות אפליקציות החניה שנמצא כיום בשימוש או באמצעות מכשיר איזי פארק. למי שיתקשה בהפלת אמצעי התשלום יתאפשר להיעזר בדיילות/ים שיסבירו ויתדרכו את המתקשים בהפעלת אמצעי התשלום. האפליקציה והמענה הטלפוני הינם בעברית ובאנגלית ובקרוב יתאפשרו גם בערבית".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

4 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    ומה עם כל המבוגרים? או האנשים הלא טכנולוגים? פשוט רשעות

  2. ירושלמית

    ומה עם תיירים ששכרו רכב ואין להם טלפון. איך הם ידעו מה לעשות ואיך לשלם?
    מה יעשו אנשים ללא כרטיס אשראי?

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר