פאנלים סולאריים בבית הספר הימלפארב, עמדת טעינה חשמלית ומיזם ירופאן (צילומים: באדיבות חברת עדן, ארנון בוסאני וחברת FSM)
פאנלים סולאריים בבית הספר הימלפארב, עמדת טעינה חשמלית ומיזם ירופאן (צילומים: באדיבות חברת עדן, ארנון בוסאני וחברת FSM)

פיתוח רובע העסקים, שדרוג רחובות ואנרגיה ירוקה: התוכניות של החברה העירונית לפיתוח כלכלי

דירקטוריון חברת עדן אישר את תוכניות העבודה לשנת 2023, שבה היקף הפעילות יגדל ב-20 אחוז. בין הפרויקטים המשמעותיים - קידום רובע העסקים בכניסה לעיר, הוספת עמדות טעינה חשמליות ברחבי העיר והתקנת פנלים סולאריים במבני ציבור

פורסם בתאריך: 2.1.23 08:04

בעיריית ירושלים ובחברת עדן, מציינים בסיפוק את פעילות החברה בשנת 2022, בה נרשמו מספר הישגים בולטים אשר קידמה החברה – שיווק מוצלח של שלושה מתחמים (A,J,B) ברובע הכניסה לעיר, חנוכת קמפוס ירושלים לאומנויות, קידום החלטת ממשלה מהפכנית לפיתוח משק האנרגיה בירושלים, בתקציב של כ-90 מיליון שקלים, וכן הצבת עשרות עמדות טעינה לרכבים חשמליים, תחנות השכרה לאופניים במסגרת מיזם ירופאן והתקנת פאנלים סולאריים על גגות מבנים עירוניים.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


"במסגרת התוכנית לשנת 2023, תמשיך החברה בקידום מיזמים שונים בתחומי פעילותה", נמסר מעיריית ירושלים. "לחברה ירשם גידול של 20 אחוז בתקציב הפעילות לשנה זו, בהשוואה לתקציב שנה קודמת. כך, ישווקו שלושה מתחמים נוספים במתחם רובע הכניסה לעיר – מתחמים C,D,L1 וכן ימשיך פיתוח המרחב הציבורי ברחובות הרובע המתהווה. יקודם תכנון רחוב צלאח א-דין, לרבות הקמת האב תעסוקתי ברחוב. יפותח חניון המשולש בשער שכם, יסתיימו העבודות ברחוב סולטן סולימאן ויבוצעו מיזמי פלייסמיקיינג בכיכר החשמל לעידוד תנועת התושבים במתחם".

בנוסף, חברת עדן תקדם עבור עיריית ירושלים את מיזם הרכבת הכבדה במרכז העיר ובמתחם התחנה, לרבות תכנון הממשקים בין הרכבת הכבדה, קו הרכבת הקלה והרכבל, העתידים לקום גם הם. זאת ועוד – כחלק מהמשך קידום תוכנית האב האסטרטגית להתייעלות אנרגטית, יתוקנו עמדות טעינה נוספות ובהם עוד מאות שקעי טעינה עבור רכבים חשמליים וכן יותקנו פאנלים סולאריים על עשרות גגות נוספים ברחבי העיר.

חברת עדן, כידוע, ממונה גם על פיתוח וניהול החניונים העירוניים. כחלק מתחום אחריות זה, תקדם עדן הקמה ותפעול של שני חניונים נוספים ברחבי העיר –חניון תת קרקעי ברחוב פייר קניג (כ-600 מקומות חניה) אשר העבודות להקמתו החלו בשבועות האחרונים וחניון טדי (400 מקומות חניה).

"מיזמים אלו", מציינים בעירייה, "יקודמו לצד המשך הפעילות השוטפת של החברה – לשדרוג אזורי העיר השונים ומרכזים מסחריים בשכונות, מתן מענקים לעסקים ופיתוח המרחב הציבורי ועידוד התנועה במרחב, על ידי פעילויות ומיצגים שונים".

ראש העיר משה ליאון, שמשמש גם כיו"ר הדירקטוריון של עדן: "חברת עדן נוטלת חלק מהותי במהפכה העוברת על העיר ירושלים בכל תחומי החיים תוך מתן דגש על פיתוח אזורים, פיתוח רובע הכניסה לעיר ומיזמים התורמים לאיכות חייהם של תושבי ירושלים. החברה סיימה את שנת 2022 עם הצלחות גדולות ומשמעותיות. גם בשנה הקרובה תירתם חברת עדן למשימות בניית ירושלים ותמשיך לפתח את בירתנו לטובת כלל תושביה והבאים בשעריה. אני מבקש להודות ולהעריך את מנכ"ל חברת עדן וכל עובדי החברה על עוד שנה מוצלחת".

 

 

מנכ"ל עדן עידו הרשקוביץ מוסיף: "חברת עדן, ממשיכה בתנופת הפיתוח של העיר ירושלים וגאה ליזום ולהוביל פרויקטים כלכליים והכל בהתאם לחזונו של ראש העיר. גם השנה, נמשיך לעסוק ולטפל בכל נושא שיש בו כדי לסייע לפיתוחה הכלכלי תוך התמקדות בחמישה תחומי ליבה עיקריים – ניהול ופיתוח אזורים כלכליים ואסטרטגיים, תכנון והשבחת נכסים, קידום פרויקטים עסקיים וחניונים, חדשנות אורבנית ואנרגטית".


מחפשים דירת 3 חדרים בצפון העיר? היכנסו ללוח הנדל"ן של ירושלים

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר