זירת התאונה ברוממה (צילום: דוברות איחוד הצלה)
זירת התאונה ברוממה (צילום: דוברות איחוד הצלה)

הסכנה ברחוב ירמיהו: בן 10 נפצע באורח בינוני כתוצאה מפגיעת אוטובוס במת"צ

למרות התערות חוזרות מצד התושבים, מסלול התחבורה הציבורית ברחוב ירמיהו נשאר כמו שהוא - לא בטיחותי להולכי הרגל. הערב, שני, נפצע ילד בן 10 בתאונה

פורסם בתאריך: 2.1.23 19:10

ילד בן 10 נפצע הערב, שני (2.1.23) באורח בינוני מפגיעת אוטובוס במסלול התחבורה הציבורית ברחוב ירמיהו. חובשים ופראמדיקים של איחוד הצלה ומד"א טיפלו בו בזירה ופינו אותו להמשך טיפול בבית החולים.

בצלאל אלטמן ומנדי אשכנזי, חובשי איחוד הצלה מסרו: "מדובר בילד הולך רגל שנפגע מאוטובוס. לאחר הסיוע הראשוני שהענקנו לו בזירה הוא פונה לבית החולים כשבשלב זה מצבו מוגדר בינוני".


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


הערשי מורגנשטרן חובש נוסף של איחוד הצלה ציין בדבריו כי "הוזעקתי בתקופה האחרונה למספר רב של תאונות בציר הזה. חשוב לחדד ולזכור כי התנועה במסלול התחבורה הציבורית (מת"צ) היא משני הכיוונים וחשוב לשים לכך לב כשצריכים לחצות את הכביש".

וכפי שאומר החובש מורגנשטרן, אכן מדובר בציר מסוכן להולכי הרגל, שעליו תושבי רוממה התריעו שוב ושוב על הסכנה, אולם למרות ההתרעות והאזהרות – אף אחד לא שעה לאזהרות ולתחנונים שלהם להסדיר את הבטיחות באזור.

דוברות איחוד הצלה – מחוז ירושלים: צוותי הרפואה של איחוד הצלה העניקו סיוע ראשוני לילד (כבן 10) שנפגע מאוטובוס בנתיב (מסלול) התחבורה הציבורית ברחוב ירמיהו בירושלים.

אלי ארנטרוי ומוטי שטיינמץ מתנדבי 'צוות הצלה' מוסיפים: "כשהגענו למקום ראינו הולך רגל ילד כבן 10 מוטל על הכביש עם חבלת ראש לאחר שנפגע מאוטובוס. יחד עם חובשים ופארמדיקים נוספים של מד"א הענקנו לו סיוע רפואי ראשוני הכולל קיבועים וחבישות".

ניידת טיפול נמרץ של מד"א מפנה אותו במצב בינוני עם חבלת ראש, לביה"ח שערי צדק בירושלים.

 

 


מחפשים דירת 4 חדרים ברוממה? היכנסו ללוח הנדל"ן של ירושלים

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. תושבת רוממה ירושלים

    קיבלנו אתמול את הלוח שנה שחילקה העירייה לתושבים בתיבות הדואר,מעוצבות לתפארת עם תמונות מרהיבות כשהכותרת היא ירושלים בתנופה.
    אנחנו משלמים ארנונה תבין וטקילין בלי שום הנחה,והתעניינתי לראות מה התחדש בירושלים.
    אחרי עיון מעמיק בלוח הגעתי למסקנה הכואבת ששכונת רוממה וסביבותיה-השכונה שלי פשוט לא חלק מירושלים.
    לא פארקים,לא שבילי אופניים,לא מבני תרבות וספורט,כלום.
    רק כבישים,אתרי בניה לרוב ובנייני יוקרה לעשירים.פקקים,רעש,וכן גם כביש מסוכן שחיים רבים נלקחו בו בתאונות.אבל את זה לא ידפיסו על הלוח היפה,רק את הרחובות המטופחים בשכונות הלא חרדיות והפוטוגניות שמצטלמות יפה.

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר