פינת האכלה לחתולים בארמון הנציב, חתולים (צילומים: עיריית ירושלים, באדיבות עמותת ירושלים אוהבת חיות)
פינת האכלה לחתולים בארמון הנציב, חתולים (צילומים: עיריית ירושלים, באדיבות עמותת ירושלים אוהבת חיות)

בשורה לאוהבי החתולים בירושלים: 100 אלף שקלים עבור הזנה, טיפול ועיקור

עיריית ירושלים אישרה תקציב לטובת פרויקט הזנת חתולי הרחוב ברחבי העיר, במסגרתו יחולקו שקי מזון בתיאום עם העמותה למען חתולי הרחוב, יוקם מערך מתנדבים לצורך איתור מאכילים והעברת חתולי הרחוב למרפאות לצורך עיקור

פורסם בתאריך: 9.1.23 21:50

מתוך מסרה לסייע בהאכלתם ובעיקורם של חתולי הרחוב – עיריית ירושלים תיקצבה שנה נוספת (רביעית במספר) את פרויקט הזנת החתולים העירוני. על הנושא יהיו אמונים השירות הווטרינרי העירוני ומינהל קהילתי גינות העיר.

כידוע, כפי שפורסם לא אחת ב"כל העיר", פרויקט הזנת החתולים יצא לדרך בינואר 2019 בעקבות הטמנתם של הפחים שהיוו מקור מזון עבור חתולי הרחוב ומתוך מטרה לסייע בהאכלתם ובעיקורם של חתולי הרחוב.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


במסגרת התקצוב השנתי, יחולקו שקי מזון לחתולים עם מאכילים מהעמותה למען חתולי רחוב. בנוסף, יוקם מערך מתנדבים בשכונות לצורך איתור מאכילים ולצורך העברת חתולי הרחוב למרפאות לצורך עיקור.

יצוין כי התקצוב השנתי לטובת הזנת חתולי הרחוב אושר בוועדה למסירת עבודות בעיריית ירושלים, שאישרה בישיבתה האחרונה שורת מיזמים בעלות כוללת של מיליוני שקלים. "מדובר על פרויקטים אשר יתרמו לקידום החוסן הרגשי, הרווחה והתעסוקה", אומרים בעיריית ירושלים.

מלבד פרויקט הזנת חתולי הרחוב, אושרו גם הפרויקטים הבאים:

– תוכנית "מרב" להרחבת מענה רגשי בבתי הספר (באמצעות העמותה העירונית "לביא" והשירות הפסיכולוגי-חינוכי) – מטרת התוכנית, היא להעניק מענה לילדים המתמודדים עם קשיים רגשיים ולהוריהם עם מגוון של טיפולים פרטניים באומנות, טיפולים קבוצתיים, טיול במשחק, טיפול CBT ועוד, תוך עבודה מערכתית עם צוותי המורים לקידום השיח הרגשי וההכלה של הילדים. התקציב שאושר – 900 אלף שקלים.

-פעילות תוכנית "תמיכה בטיפול בדיכאון לאחר לידה" לשנת 2023 (בשיתוף החברה העירונית "אריאל" והעמותה העירונית "מרום") – תוכנית לאיתור אימהות המתמודדות עם קשיים ולסייע להן בקבלת מענה, תוך הפנייתן לטיפול פסיכולוגי וקהילתי, הגעה קבועה של מתנדבת לבית המשפחה ועוד. זאת, לצד העברת הכשרות מקצועיות לצוותי אחיות 'טיפת חלב' על מנת להגביר את המודעות והידע בנושא. התקציב שאושר – כ-550 אלף שקלים.

– תכנון ושיפוץ חלל תעסוקה לחברות טכנולוגיה ברחוב אל-אספהאני 3, פינת סאלח א-דין – החלל נועד להביא לפיתוחה של תעסוקה איכותית במזרח ירושלים. התקציב שאושר – כ-7 מיליון שקלים.

– אירוע "מאירים את הבית" לזכרו של האדמו"ר הזקן ב-14.1.2023 (באמצעות מינהל קהילתי נוה יעקב). סך התקציב שאושר – כ-83 אלף שקלים.

 

 


מחפשים דירת 3 חדרים במרכז העיר? היכנסו ללוח הנדל"ן של ירושלים

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    זו לא בשורה טובה רק לאוהבי החתולים. צריך לדאוג לחתולים בכל מקרה גם אם לא אוהבים חתולים. אנחנו בני אדם. כשרואים מישהו סובל אנחנו צריכים לעזור לו. בין אם אנחנו אוהבים אותו או לא.

  2. סוזאן חולון

    תודה לעירית ירושים שדואגים לחתולים. תבורכו משמיים. אמן

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר