פעילות משטרתית (צילום: דוברות המשטרה)
פעילות משטרתית (צילום: דוברות המשטרה)

צפון ירושלים: מספר נהגים נתפסו בחשד לנהיגה תחת השפעת סמים ואלכוהול

כנגד שלושה מהם בוצעו שימועים ונשללו רישיונות נהיגה של אותם הנהגים למשך 30 יום, זאת בהתאם לבדיקת השוטרים. בנוסף, הושבתו כלי הרכב ונגררו מהמקום

פורסם בתאריך: 12.1.23 09:21

הסכנה בכבישי ירושלים: בפעילות מניעה ואכיפת עבירות בריונות בכביש ועבירות איכות חיים בצפון העיר, נתפסו נהגים בחשד לנהיגה תחת השפעת סמים ואלכוהול. כנגד שלושה מתוכם בוצעו שימועים ונשללו רישיונות נהיגה של אותם הנהגים למשך 30 יום, זאת בהתאם לבדיקת השוטרים. בנוסף, הושבתו כלי הרכב ונגררו מהמקום.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


מחפשים דירת 3 חדרים בפסגת זאב? היכנסו ללוח הנדל"ן של "כל העיר"


ממשטרת ירושלים נמסר כי "בתחילת השבוע פעלו צוותים מיחידת השיטור העירוני של מחוז ירושלים יחד עם שוטרי תחנת לב הבירה ויס"מ ירושלים, להגברת תחושת הביטחון ואכיפת עבירות איכות חיים בצפון העיר, בדגש לעמק הארזים, שכונת רמות ועוד.

"במהלך פעילות זאת, אותרו ונבדקו מספר נהגים בחשד לנהיגה בשכרות או נהיגה תחת השפעת סמים וכנגד שלושה מתוכם, בוצעו שימועים ונשללו רישיונות נהיגה של אותם הנהגים למשך 30 יום, זאת בהתאם לבדיקת השוטרים. בנוסף, הושבתו כלי הרכב ונגררו מהמקום. פרט לכך, נרשמו 8 דוחות תנועה בגין עבירות תעבורה ו-7 דוחות של פקחי יחידת השיטור העירוני בגין עבירות איכות חיים".

 

מפקד יחידת השיטור העירוני במחוז ירושלים של המשטרה, רפ"ק משה אוחיון, ציין כי "מדובר בפעילות למען שלומם ובטחונם של תושבי האזור שבו התמקדנו, במטרה להגביר את תחושת הביטחון ולטפל בעוברי חוק המסכנים את שלום הציבור וכן הפוגעים באיכות חייו. פעילויות מעין אלו, יימשכו לאורך כל השנה בשכונות שונות ברחבי העיר ובהתאם לבעיות אותן מציפים התושבים בשיח המתקיים באופן תדיר בין האזרחים למשטרה וגורמי העירייה, כל זאת, עבור הציבור ולמענו".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר