אריה קינג והפוסט שפרסם (צילומים: יח"צ, צילום מסך)
אריה קינג והפוסט שפרסם (צילומים: יח"צ, צילום מסך)

מלשינון הסביבה החדש של סגן ראש העיר: 500 שקלים למתעדי משליכי אשפה בירושלים

ההצעה הנדיבה של אריה קינג: בפוסט שפרסם קינג, מחזיק תיק הסביבה בעירייה, הוא מסביר כי "למרות שהעירייה הגבירה את האכיפה, התופעה המכוערת של עבריינים "קטנים" שמשליכים פסולת במרחב הציבורי מוכרת וקיימת במלוא כיעורה ומסוכנותה". איך מקבלים את המתנה? כנסו, כנסו

פורסם בתאריך: 11.1.23 14:14

רוצים לקבל 500 שקלים מסגן ראש העיר אריה קינג? כל שעליכם לעשות הוא לתעד משליכי אשפה במרחב הציבורי, לשלוח לקינג וזהו. כך פועל "מלשינון האשפה" האישי והפרטי של קינג, מחזיק תיק הסביבה בעיריית ירושלים – וכך הוא גם מדגיש "ה-500 שקלים הם מתנה פרטית מטעמי ולא מטעם העירייה".


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


קינג, מחזיק תיק הסביבה כאמור, מאס בתופעה המכוערת של השלכת אשפה ופסולת בניין במרחב הציבורי. ניסיונות קודמים שלו למגר את התופעה הצליחו חלקית, כאשר ביוזמתו ובתמיכת ראש העיר משה ליאון הוגברה משמעותית האכיפה – דבר אשר התבטא, כפי שפורסם בשבוע שעבר ב"כל העיר", בעלייה משמעותית של אלפי דוחות בגין עבירות נקיון בירושלים.

בפוסט שפרסם קינג ברשתות החברתיות הוא פונה לתושבי ירושלים עם הצעה נדיבה – מלשינון אשפה ייחודי שיזכה את המתעדים משליכי אשפה בפרס כספי בסך 500 שקלים.


מחפשים דירה בצפון העיר? היכנסו ללוח הנדל"ן של ירושלים


"כמחזיק תיק איכות הסביבה בירושלים אני מתכבד להודיע למי שיופיה וניקיונה של ירושלים חשובים להם, את הבשורה הבאה", כך פותח קינג את הפוסט שלו. "כל מי שיתעד במצלמה בוידאו או תמונות עבריין שמשליך פסולת כלשהי במרחב הציבורי ברחבי ירושלים יקבל ממני באופן אישי 500 שקלים כהוקרה על גילוי עירונת ואיכפתיות לסביבה".

עוד הוסיף קינג: "למרות שהעירייה הגבירה את האכיפה נגד עברייני האשפה ופסולת הבנייה (מתבטא באלפי קנסות בשנה) עדיין, התופעה המכוערת של עבריינים "קטנים" שמשליכים פסולת במרחב הציבורי מוכרת וקיימת במלוא כיעורה ומסוכנותה בכל העיר".

 

 

בהמשך הפוסט מפרט קינג את התנאים לקבלת ההטבה, שכפי שכבר צוין היא יוזמה פרטית ואישית שלו, ללא שום קשר רשמי לעיריית ירושלים:
"מספר הרכב של העבריין יתועד באופן קריא ועם הפסולת במקום העבירה וכשהפסולת על נמצאת על הקרקע;
"שליחת מיקום מדויק של מקום ביצוע העבירה;
"היוזמה מוגבלת ל-10 מקרי הוקרה בחודש;
"הראשון לדווח, הראשון והיחיד לקבל את ה-500 שקל".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר