ניידת משטרה (צילום: דוברות המשטרה)
ניידת משטרה (צילום: דוברות המשטרה)

חשד: תושב ירושלים כבן 36 התחזה לנערה באינסטגרם – איים וסחט מינית קטינים

הקטינים צילמו את עצמם בלבוש ספורטיבי ובעירום חלקי כשהם בפוזות מיניות ושלחו סרטונים כפי שהתבקשו. כאשר ביקשו להפסיק לשלוח סרטונים - איים עליהם החשוד כי יפיץ את החומרים ברשתות החברתיות. נגד החשוד מתקיים הליך משפטי בגין ביצוע עבירות דומות בחו"ל

פורסם בתאריך: 16.1.23 15:49

התחזה לנערה כדי לבצע עבירות מין בקטינים ברשת, איים וסחט: משטרת ישראל עצרה היום, שני, גבר בן 36 מירושלים בחשד לעבירות של מעשה מגונה בקטינים בנסיבות מחמירות, סחיטה ואיומים על רקע מיני, יצירת חומרי תועבה של קטינים ועוד. המעשים בוצעו עפ"י החשד בשעה שמתנהל נגד החשוד הליך משפטי בגין ביצוע עבירות דומות כלפי קטינים בחו"ל.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


מחפשים דירה בדרום מערב ירושלים? היכנסו ללוח הנדל"ן של ירושלים


ממשטרת ירושלים נמסר כי "בשבועות האחרונים התקבלו במוקד 105 – המטה הלאומי להגנה על ילדים ברשת, 2 דיווחים מקטינים אודות פרופיל אינסטגרם העונה לשם: "Juliana Andreucci" של נערה לכאורה, הטוענת כי היא מתגוררת בחו"ל ועתידה להגיע בישראל ולכן מעוניינת בהיכרות עמם. במהלך הקשר ביניהם, שמתקיים ברשת החברתית ונמשך מספר חודשים, התבקשו הנערים על ידי אותה נערה לכאורה, להצטלם בבגדי ספורט ובעירום חלקי ואף לייצר ולשלוח סרטונים שבהם הם מבצעים בעצמם מעשים מיניים.

"הקטינים ביצעו את ההוראות שקיבלו ושלחו סרטונים כפי שהתבקשו. בשלב מסוים, כאשר ביקשו להפסיק לשלוח סרטונים, אותו החשוד החל לאיים בהפצת הסרטונים שקיבל מהם למכרים וחברים של אותם נערים באם יעשו כן או באם יפנו למשטרה".

עוד נמסר כי "בעקבות הדיווחים נפתחה חקירה סמויה ביחידת הסייבר של מחוז ירושלים יחד עם יחידה 105. לאחר מגוון פעולות חקירה, חוקרי המשטרה חשפו את זהותו של מפעיל הפרופיל שהזדהה כנערה כאמור. היום חוקרי הסייבר של ימ"ר ירושלים עצרו לחקירה את החשוד במעשה, תושב ירושלים בן 36, בביתו.

"בחיפוש שבוצע בביתו נתפסו מחשבים ומכשירים ניידים שונים. החשוד נלקח לחקירה במשטרה, ומחר צפויה המשטרה לבקש את הארכת מעצרו בבימ"ש השלום בירושלים לצורך מיצוי החקירה".

במשטרה מציינים כי "לפני מספר שנים החשוד נעצר ע"י המשטרה בחשד לביצוע עבירות דומות כלפי קטינים, בסיום חקירתו הוגש נגדו כתב אישום וההליך המשפטי בעניינו מתנהל בימים אלו".

במידה ויש קטינים נוספים שנפלו קורבן למעשיו של החשוד\חשבון האינסטגרם העונה לשם: "Juliana Andreucci", יש לפנות בהקדם למוקד 105 ולדווח על כך. משטרת ישראל תמשיך לפעול נגד עברייני מין וביצוע עבירות פדופיליה גם במרחבי הרשת החברתית וקוראת להורים ולילדים לנקוט בזהירות בכל קשר עם גורם שאינו מזוהה ברשת, ולהימנע משליחת חומרים אישיים מכל סוג שהוא לזרים.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר