אמבולנס איחוד הצלה (צילום: דוברות איחוד הצלה)
(צילום: דוברות איחוד הצלה)

רמות: תינוק נכווה ממים רותחים – פונה במצב בינוני

צוותי ההצלה והרפואה פינו תינוק בן תשעה חודשים במצב בינוני להדסה עין כרם, לאחר שנכווה בביתה של המטפלת ברמות ממים רותחים

פורסם בתאריך: 24.1.23 12:09

צוותי הרפואה וההצלה העניקו סיוע ראשוני לפעוט בן 9 חודשים שנכווה ממים רותחים כששהה אצל מטפלת בשכונת רמות. לאחר זמן קצר הוא פונה במצב בינוני לבית החולים הדסה עין כרם.

יעקב גולדהבר ופיני וייס, מתנדבי 'צוות הצלה', מספרים: "כשהגענו למקום ראינו תינוק בן 9 חודשים בהכרה מלאה, עם כוויות דרגה שנייה בפלג גופו העליון, לאחר שלדברי בני המשפחה נכווה כתוצאה מקומקום מים רותחים שנשפכו עליו. יחד עם חובשים ופארמדיקים נוספים של מד"א וצוות הצלה, הענקנו לו סיוע רפואי ראשוני, ולאחר מכן פונה ע"י אמבולנס טיפול נמרץ של מד"א במצב בינוני, עם כוויות דרגה שנייה בפלג גופו העליון, לבית החולים הדסה עין כרם בירושלים".

יהונתן אברהמי, חובש איחוד הצלה, מסר: "הענקתי סיוע ראשוני לפעוט שנכווה בפלג גופו העליון. לדברי המטפלת הוא נכווה לאחר שמשך את כבל הקומקום החשמלי שהיה על השיש והקומקום נפל ונשפך עליו. לאחר הסיוע הראשוני הוא פונה לבית החולים הדסה עין כרם כשמצבו בשלב זה מוגדר בינוני".

נחמן טובול, דובר און ליין של איחוד הצלה, מסר כי "לאחרונה אירעו מספר רב של אירועי כוויות בקרב ילדים ופעוטות. ראוי ומומלץ לנקוט בכללי הבטיחות והזהירות בכדי למנוע אירועים דומים. כמו כן, חשוב לוודאות כי כבל החשמל המוביל לקומקום או המיחם החשמלי אף הוא אינו בהישג יד של ילדים ופעוטות".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר