הקמפיין לטובת הלוחם נ'
הקמפיין לטובת הלוחם נ'

לא משאירים חייל מאחור: לוחם במילואים נקלע לחובות – המפקד הירושלמי גייס את הפלוגה לעזרה

'נ', לוחם מילואים המשרת בגדוד היחס"ם של גולני, נקלע לחובות. מפקד הפלוגה משה אהרון גייס את החבר'ה מהפלוגה ומהגדוד, וכולם החליטו כי הם יהיו לצידו ויסייעו לו לצאת מהמשבר אליו נקלע. כעת הם פתחו קמפיין הדסטארט ומבקשים את עזרתכם. הפרטים בפנים

פורסם בתאריך: 30.1.23 20:18

"כולנו נכנסים תחת האלונקה" – תחת הסלוגן הזה לוחמי מילואים המשרתים בגדוד יחס"מ של חטיבת גולני התגייסו ב'צו 8' לעזור לחברם לנשק. הלוחם 'נ' (שמו שמור במערכת), נקלע לקשיים כלכליים עקב משבר הקורונה ונקלע לחובות לגורמים מוסדיים ופרטיים.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


מחפשים דירת 3 חדרים במרכז העיר? היכנסו ללוח הנדל"ן של ירושלים


"כחלק מחובתנו, בחרנו להיכנס תחת האלונקה ולעזור לו", מספר מפקד הפלוגה משה אהרון, תושב ירושלים, אשר רתם את הפלוגה ואף את הגדוד עצמו. "חשוב לציין שאנו מלווים את נ' ואת משפחתו באופנים נוספים: הדרכה פיננסית וכלכלית, טיפול זוגי ועוד. כל זה נעשה באמצעות האנשים הטובים של הפלוגה והגדוד, שהתגייסו לעזרה מיד כששמעו על המקרה".

לדברי המ"פ אהרון, "אנחנו פועלים בכל הערוצים כדי להעמיד את המשפחה על הרגליים ולאפשר להם להתקיים בכוחות עצמם".

כעת, לוחמי המילואים מבקשים גם מעם ישראל להיכנס תחת האלונקה ולעזור להרים את 'נ' על הרגלים, ומדגישים כי הקמפיין מלווה ע"י עמותת "תודה לצה"ל".

בקמפיין גיוס המונים שפתחו הלוחמים נכתב: "אנו חיילי גדוד יחס"מ גולני מתגייסים הפעם בצו 8 לעזור לחבר. נ', חברנו לפלוגה נקלע לקשיים כלכליים עקב משבר הקורונה ונקלע לחובות של מאות אלפי שקלים. כחלק מחובתנו בחרנו להיכנס תחת האלונקה ולעזור לנ' בכיסויי חובותיו.

 

 

"בחרנו לפנות לגיוס המונים אך חשוב לציין שאנו מלווים את נ' ומשפחתו באופנים נוספים כהדרה פיננסית וכלכלית, טיפול זוגי ועוד".

בהמשך הם מדגישים: "זו לא הונאה – כל שקל שיאסף בגיוס יעבור לכיסוי ההלוואות של נ' ולמען המשפחה. אנא עזרו לנו להקים חייל על הרגלים".

בקמפיין גיוס ההמונים ישנם פרטים נוספים וטלפונים של המ"פ אהרון ושל הסמ"פ, זאת כדי לשוחח עם מי שחושש שמדובר בתרמית כלשהי – ואפשר למצוא זאת כאן.

התרומות באתר מתבצעות דרך עמותת מרכז הצדקה, הידועה באמינותה בהקמת קרנות ישירות למשפחות.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר