אתר עיריית ירושלים (צילום מסך)
אתר עיריית ירושלים (צילום מסך)

כ-9.6 מיליון כניסות: שיא בנתוני השימוש באתר האינטרנט העירוני

יותר אונליין: בכיכר ספרא מסכמים את שנת 2022 עם זינוק משמעותי במספר הכניסות לאתר האינטרנט העירוני ובשימוש בטפסים המקוונים. כרבע מהכניסות - ללוח האירועים בירושלים

פורסם בתאריך: 1.2.23 14:08

יותר כניסות, יותר אונליין: שיא בנתוני השימוש באתר האינטרנט העירוני. ל"כל העיר" נמסר כי "בשנה האחרונה נרשמו כ-9.6 מיליון כניסות לאתר האינטרנט העירוני. נתון זה, מהווה קפיצה של פי 1.2 בכמות הכניסות לעומת שנת 2021. בנוסף לגידול במספר הכניסות, גדל השימוש בטפסים המקוונים העירוניים, מ- 377,000 טפסים אשר התקבלו בעירייה בשנת 2021 ל- 450,000 טפסים בשנה האחרונה.

"נתונים אלו, מהווים חיזוק לתפיסת השירות העירונית ולפיה לקבל שירות עירוני באופן מקוון במהירות וביעילות, בכל השפות תוך הנגשה מלאה וללא צורך בהגעה למשרדי העירייה. רק בשנה האחרונה נוספו מספר שירותים חשובים – איתור דוחות לפי ת.ז. או מס' רכב, הפחתת חוב חניה ואוטומטיזציה של אישור מבנה לצורך קבלת משכנתא".


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


מחפשים דירת 3 חדרים בירושלים? היכנסו ללוח הנדל"ן של "כל העיר"


"אתר האינטרנט העירוני, הוא לא רק מקור למתן שירות אלא גם מקור לקבלת מידע אודות הנעשה בעיר", מוסרים בעירייה. "כך, זכה לוח האירועים "מה קורה בעיר" שנותן לתושבים ולתיירים מידע על אירועי התרבות בעיר, לכ-2.5 מיליון כניסות בשנה אחרונה. הכניסות, גדלו בעיקר לקראת אירועי שיא ומועדים – פורים, יום העצמאות וחגי תשרי".

"שחקן חיזוק חדש שנוסף ב-2022 לזירת התרבות הירושלמית הוא מועדון ירושלמי המחודש", עוד מוסרים בעירייה. "המועדון, מציע מגוון הטבות ואירועים המותאמים אישית לתושבי ירושלים בלבד. רק בשנה האחרונה ניתנו עשרות אלפי הטבות לכלל התושבים ולקהלים כמו: סטודנטים, חיילים, מורים, ילדים העולים לכיתה א' ועוד".

יש לציין כי לאחרונה, הוקם אגף חדש בעירייה – "אגף שירות עירוני וחווית לקוח" – אגף שמתכלל את תפיסת השירות העירוני על כל רבדיה תחת קורת גג אחת, וזאת על מנת לייעל ולשפר את מכלול השירותים לתושב.

"מתוכננת המשך המהפכה הדיגיטלית בשירותים לתושב", מציינים בעירייה, "כאשר במסגרתה יושק בשנה הקרובה האזור האישי לתושב בו יתבצעו מכלול הפעולות והתשלומים, תושק מערכת שיתוף ציבור עירונית, וכן – יתווספו תהליכי אוטומטיזציה למגוון שירותים מסוגים שונים, וייוצרו טפסים חדשים אשר יאפשרו קבלת שירותים נוספים מרחוק וללא צורך בהגעה למשרדי העירייה".

 

 

ראש העיר משה ליאון: "מתקדמים במרץ ובנחישות. נתוני הכניסה לאתר העירוני בשנה האחרונה הם מדהימים. הנגשנו שירותים לתושב והפכנו את חווית השירות לנעימה וחיובית, וטוב לראות שמאמצים אלו נושאים פירות. נמשיך לעבוד על מנת לשפר את איכות חיי תושבי העיר, השרות שאנו מעניקים לכם ותשומת הלב לכל פרט".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר