עזריאלי המכללה להנדסה (צילום: יח"צ)
עזריאלי המכללה להנדסה (צילום: יח"צ)

תרומת ענק: קרן עזריאלי תרמה 53 מיליון שקלים לקידום לימודי הנדסה בירושלים

13 מיליון שקלים מתוך הסכום מיועד להקמת מרכז עזריאלי לחדשנות ומצוינות בהוראת הנדסה. "התרומה תסייע למכללה לממש את חזונה לשלב אנשים מכל חלקי ירושלים בתחומי הטכנולוגיה המתקדמים בעיר", מסרה נשיאת המכללה

פורסם בתאריך: 6.2.23 12:24

קרן עזריאלי הודיעה כי תרמה 53 מיליון שקלים לקידום לימודי הנדסה בירושלים. 13 מיליון שקלים מתוך הסכום מיועד להקמת מרכז עזריאלי לחדשנות ומצוינות בהוראת הנדסה.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


מחפשים דירת 3 חדרים במרכז העיר? היכנסו ללוח הנדל"ן של ירושלים


ל"כל העיר" נמסר כי "תרומה זו מתווספת לתמיכה קודמת של הקרן למכללה, בסך 40 מיליון שקלים – מה שמעמיד את התמיכה הכוללת של הקרן במכללה על סך של 53 מיליון שקלים".

עוד נמסר כי "מרכז עזריאלי E3 החדש יקדם שיטות חדשניות להוראת הנדסה, תוך קידום נושא ההנדסה בירושלים וטיפוח מהנדסים במהלך הקריירה. המרכז יציע רצף חינוכי מלא באמצעות שלוש יחידות: פעילות נוער, חדשנות ומצוינות בהוראת הנדסה, ולימודים לאורך החיים (Lifelong Learning, LLL)".

"היחידה לפעילות נוער, לחטיבות הביניים והתיכון, תחשוף את התלמידים לתחום ההנדסה ותפתח עבורם את האופק לבחור בהנדסה כקריירה עתידית על מנת להשתלב בתחומים המתקדמים בתעשייה ובמשק", אומרים בקרן עזריאלי. "היחידה לחדשנות ומצוינות בהוראה תפתח ותוביל הטמעת שיטות הוראה מתקדמות אשר יקנו לסטודנטים כישורים חיוניים הנדרשים ממהנדסים בעידן של התפתחות מהירה ושינויים טכנולוגיים תכופים".

"יחידת לימודים לאורך החיים (LLL) תכשיר אנשי מקצוע בתעשייה הנדרשים לעדכן את הידע שלהם או לבצע הסבה מקצועית לעבודה בתחומים חדשניים", מציינים בקרן עזריאלי. "המרכז, שמטרתו לשלב אנשים מכל קצוות החברה הירושלמית, יצויד במעבדה רב-תחומית. מעבדה מתקדמת זו נועדה לקדם פעילות יזמית משותפת של סטודנטים, סגל, ואנשי מקצוע בתעשייה, מכל שלוש יחידות המרכז".

"עזריאלי מכללה אקדמית להנדסה בירושלים מהווה מקור לחדשנות ומצוינות בתחום הוראת ההנדסה", מסרה דנה עזריאלי, יו"ר משותפת של קרן עזריאלי ישראל. "במשך יותר מ-10 שנים תרמנו למכללה בנדיבות כדי למקם אותה כמרכז מרכזי להשכלת מהנדסים, ולחזק את התעסוקה בתחומי ההנדסה וההייטק".

פרופ' רוזה אזהרי, נשיאת המכללה מסרה: "אני שמחה ומודה לקרן עזריאלי על התמיכה הנוספת אשר תאפשר למכללה לממש את חזונה לפעול בכל המישורים על מנת לשלב אנשים מכל חלקי ירושלים בתחומי הטכנולוגיה המתקדמים בעיר".

יצוין כי יוזמה זו היא המשך לפעילות הנדיבה של קרן עזריאלי לקידום המצוינות באקדמיה.

ד"ר נעמי עזריאלי, OC, יו"ר ומנכ"לית קרן עזריאלי: "המטרה שלנו היא לחזק את אבני הבניין לצמיחה של מגזרי ההיי-טק והחדשנות בירושלים, חינוך הוא החוט המקשר בפעילות הקרן, ואנו שואפים להעצים את הלומדים באמצעות נגישות ומצוינות בהשכלה הגבוהה".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר