התנופה של סופרין ואורקום (הדמיה: 3division)
התנופה של סופרין ואורקום (הדמיה: 3division)

ביקוש גבוה למשרדים בירושלים – נמכרו שטחי משרדים ב-90 מיליון שקלים בתלפיות

על פי נתוני חברת הנדל"ן העסקי NEWMARK NATAM המוציאה מידי חציון דו"ח מצב על שוק המשרדים בישראל, בירושלים אין כמעט שטחי משרדים חדשים פנויים והאכלוס מגיע לכ-99.9%

פורסם בתאריך: 14.2.23 12:52

קבוצת סופרין ושותפיה סיימו את שלב הפריסייל בפרויקט "מגדל התנופה" בירושלים במסגרתו מכרו 6,256 מ"ר של שטחי משרדים בהיקף מכירות קרוב ל- 90 מיליון שקלים, סכום המייצג מחיר ממוצע של כ- 14,300 ₪ למ"ר.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


מחפשים דירה במרכז העיר? היכנסו ללוח הנדל"ן של ירושלים


"פרויקט "מגדל התנופה" כולל את מתחם ומגדל התנופה אשר יחד כוללים סה"כ כ- 50,000 מ"ר", נמסר ל"כל העיר". "בשלב הראשון שווקו כל השטחים המסחריים בפרויקט ושלוש קומות משרדים. כולם במסגרת שלב א' של הפרויקט, וכעת משווקים כ- 26,000 מ"ר המהווים את שטחי מגדל המשרדים שייבנה מעל שלב א' של הפרויקט ויתנשא לגובה 19 קומות".

על פי נתוני חברת הנדל"ן העסקי NEWMARK NATAM המוציאה מידי חציון דו"ח מצב על שוק המשרדים בישראל, בירושלים אין כמעט שטחי משרדים חדשים פנויים והאכלוס מגיע לכ-99.9%. בנוסף מציינים בדו"ח כי קיים ביקוש רב של בעלי מקצועות חופשיים, חברות הייטק וביוטק מהעיר ומחוצה לה ומשרדי ממשלה, לעבוד במגדלי משרדים מודרניים.

עוד נמסר כי "המחיר הממוצע בו נמכר מ"ר משרד בפרויקט הינו אטרקטיבי מאוד ביחס למחירי שטחי המשרדים בעיר בבניינים קיימים, כשבעסקאות יד 2, על פי חברת NATAM, המחירים מגיעים גם ל 17,000 שקלים בחלק מהאזורים בעיר".

יצוין כי פרויקט מגדל התנופה של קבוצת סופרין, קבוצת וייס ואורקום, תוכנן על ידי משרד האדריכלים ברעלי לויצקי כסיף וצפוי למתחמי פנאי לעובדים ובהם מקלחות, חדר אופניים ועוד. בלובי תהיה שמירה וכן זיהוי פנים בכניסה ומגוון מערכות חכמות נוספות.  המתחם ממוקם סמוך לתחנות הרכבת הקלה וצירי תנועה ראשיים של העיר.

לדברי צחי סופרין, בעל שליטה וסגן יו"ר דירקטוריון קבוצת 'סופרין': "שוק המשרדים במרכז ירושלים מאופיין בעיקר בנותני שירותים למוסדות הציבור הרבים הממוקמים בעיר, במיוחד המשרדים הממשלתיים והממלכתיים, כמו גם מוסדות אחרים. כעת חלה מגמה של עלייה בביקוש למשרדים במרכז העיר בכלל ואזור תלפיות בפרט מצד בעלי מקצועות חופשיים כמו עורכי דין  או רואי חשבון ואחרים שעד היום עבדו מתוך אזורי תעסוקה ישנים או מדירות מגורים.  מתחם התנופה מהווה עבורם מתחם תעסוקה חדש ומודרני ברמה שלא הייתה מוכרת בעבר בירושלים והראיה לכך הוא קצב השיווק והביקושים המורגשים".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר