הסמים והפריטים החשודים שנתפסו בפעילות המשטרתית הלילה (צילום: דוברות המשטרה)
הסמים והפריטים החשודים שנתפסו בפעילות המשטרתית הלילה (צילום: דוברות המשטרה)

בגלל חוב כספי: שישה תושבי מזרח ירושלים נעצרו בחשד לחטיפה, כליאת שווא וסחיטה בכוח

בחיפוש שערכו השוטרים ברכוש החשודים, איתרו הבלשים חשיש במשקל של 1.2 ק״ג, 179 כדורים מסוג אקסטזי, כדורי אקדח ואביזרים נוספים, כובע זיהוי משטרתי וכסף מזומן

פורסם בתאריך: 14.2.23 15:48

שישה חשודים נעצרו הלילה, שבין שני לשלישי, במזרח ירושלים לאחר חקירה סמויה בחשד לחטיפה, כליאת שווא וסחיטה בכוח על רקע פלילי במסגרת חקירת סחר בסמים מסוכנים . בחיפוש שערכו השוטרים ברכביהם ובבתיהם של חלק מהחשודים, איתרו הבלשים 1.2 ק״ג חשיש ו-179 כדורים מסוג אקסטזי, כדורי אקדח ואביזרים נוספים, כובע זיהוי משטרתי וכסף מזומן בסך 15,000 שקלים.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


מחפשים דירה במרכז העיר? היכנסו ללוח הנדל"ן של ירושלים


ממשטרת ירושלים נמסר כי "בתקופה האחרונה, התנהלה ביחידה המרכזית של מחוז ירושלים חקירה סמויה, זאת בעקבות חשד לסחר בסמים מסוכנים מסוגים שונים במזרח העיר. במהלך החקירה הסמויה בוצעו מגוון פעולות, וחוקרי המשטרה התחקו אחר המעורבים ואספו ממצאים וראיות לביצוע המעשים. במסגרת החקירה הסמויה, עלה כי עפ״י החשד ארבעה מהמעורבים שנעצרו חטפו, כלאו וסחטו פלסטיני המתגורר באיו״ש, זאת על רקע חוב כספי שהתגלע ביניהם".

עוד נמסר כי "הלילה הפכה החקירה לגלויה, כשבלשי ימ״ר ירושלים עצרו שישה חשודים בחשד לסחר בסמים וחלקם כאמור בחשד לחטיפה, סחיטה בכח וכליאת שווא על רקע פלילי. בחיפוש שערכו השוטרים ברכביהם ובבתיהם של חלק מהחשודים שנעצרו, איתרו הבלשים: 1.2 ק״ג חשיש ו-179 כדורים מסוג אקסטזי, כדורי אקדח ואביזרים נוספים, כובע זיהוי משטרתי וכסף מזומן בסך 15,000 שקלים".

החשודים שנעצרו, תושבי בית חנינא, נלקחו לחקירה במשטרה, ובהמשך היום יבקשו החוקרים להאריך את מעצרם של מעורבים בהתאם לצרכי החקירה וממצאיה. החקירה נמשכת במטרה למצות את הדין עם המעורבים.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר