פינוי הפגים מבית החולים ביקור חולים (צילום: דוברות כה"ה ירושלים)
פינוי הפגים מבית החולים ביקור חולים (צילום: דוברות כה"ה ירושלים)

מרכז העיר: שריפה ענק בסמוך לבית החולים ביקור חולים. המטופלות והפגים הועברו לשערי צדק

15 צוותי כיבוי הוזעקו לזירת השריפה במפעל של ברחוב הרב אג"ן במרכז העיר. השריפה התפשטה ועשן כבד וסמיך מיתמר באוויר. כוחות הכיבוי והמשטרה החליטו על פינוי של המטופלות והפגיה בביקור חולים, והם הועברו בעשרות אמבולנסים למרכז הרפואי שערי צדק

פורסם בתאריך: 15.2.23 14:56

קצת אחרי השעה 14:00 (רביעי, 15.2) פרצה שריפת ענק במפעל ברחוב הרב אג"ן במרכז העיר, בסמיכות לבית החולים ביקור חולים. בשל השריפה פונה הוסטל שנמצא בסמוך למקום האירוע. כמו כן, בשל העשן הרב ומתוך זהירות – פונו המטפולות והפגים אשר שהו בבית החולים ביקור חולים למרכז הרפואי שערי צדק.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


מחפשים דירה בצפון העיר? היכנסו ללוח הנדל"ן של ירושלים


מכבאות והצלה ירושלים נמסר: "סמוך לשעה 14:15 התקבל דיווח במוקד 102 של כב"ה מחוז ירושלים על שריפת ענק שפרצה במבנים של בית דפוס ומפעל לכריכת ספרים ברחוב אג"ן במרכז העיר, בסמוך לבית החולים 'ביקור חולים'. המבנים שבערו ישנים, רעועים עם גגות רעפים ויצרו עשן כבד וקרינת חום חזקה. פעולה מהירה של צוותי הכיבוי מנעה את התפשטות האש לכיוון בית החולים".

יחד עם זאת, בכבאות והצלה מציינים כי "מחלקת יולדות והפגייה פונו מבית החולים והועברו לבית החולים שערי צדק, כתוצאה מהעשן הכבד שאפף את האזור וזלג לבית החולים. 21 צוותים של לוחמי אש ומפקדים תחת פיקודו של מפקד המחוז טפסר שמוליק פרידמן פעלו במקום באופן נמרץ, ביצעו סריקות לוודא שאין לכודים, במקביל פעולות לכיבוי השריפה ופינוי בית החולים. צוות חקירה מיוחד הוקם לבחינת נסיבות האירוע שהחל ככל הנראה מעבודות ריתוך באחד המבנים".


השריפה במרכז העיר (צילומים: כבאות והצלה ירושלים)

השריפה במרכז העיר (צילומים: כבאות והצלה ירושלים)


השריפה במרכז העיר (צילומים: כבאות והצלה ירושלים)

השריפה במרכז העיר (צילומים: כבאות והצלה ירושלים)


מהמרכז הרפואי שערי צדק, אשר מפעיל גם את בית החולים ביקור חולים, נמסר: "בעקבות שריפה שפרצה במבנים הסמוכים לקמפוס ביקור חולים הוחלט כאמצעי בטיחות להעביר את המטופלות בביקור חולים לשערי צדק. כ-40 יולדות ותינוקות נקלטו בהצלחה בתוך כשעה במחלקות היולדות של המרכז הרפואי שערי צדק. צוותי אגף נשים ויולדות ומטה החירום של שערי צדק ביצע הליך קבלה ורישום מסודר. בהגיען למחלקות קיבלו היולדות טיפול ומרק חם. אנו מודים לצוותי מד״א שירותי כבאות והצלה מחוז ירושלים ומשטרת ישראל על הפינוי היעיל והסיוע בהעברת היולדות בבטחה. יודגש כי לא נגרם כל נזק למבנה, לתשתיות וכמובן למטופלות ולצוות בקמפוס ביקור חולים".

 

 

ממשטרת ירושלים נמסר: "השריפה פרצה בבית עסק בסמוך לבית החולים "ביקור חולים" שברחוב הרב אגן בירושלים. בעקבות השריפה ועשן רב, נערך פינוי אוכלוסייה מבית החולים, לרבות פג. עד כה לא ידוע על נפגעים".

עוד נמסר: הטיפול בזירה בפיקוד מפקד תחנת לב הבירה של מחוז ירושלים, נצ״מ שלומי טובול. כוחות המשטרה הפרוסים במקום, מסייעים לגורמי החירום וההצלה ומכוונים את התנועה לצירים חלופיים".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר