מעצר קרוב המשפחה של המחבל מפיגוע הדריסה ברמות (צילום: תיעוד ממצלמת הגוף של השוטרים)
מעצר קרוב המשפחה של המחבל מפיגוע הדריסה ברמות (צילום: תיעוד ממצלמת הגוף של השוטרים)

הכל נשאר במשפחה – גיסו של המחבל מפיגוע הדריסה ברמות נעצר: "איים לבצע פיגוע"

משטרת ירושלים עצרה לחקירה את הגיס, צעיר בן 22 מעיסאוויה, לאחר שהתבטא כי בכוונתו לבצע פיגוע כפי שביצע המחבל מפיגוע הדריסה ברמות. יחד איתו נעצר אחיו הגדול. מעצרם של השניים הוארך ב-5 ימים

פורסם בתאריך: 15.2.23 18:14

שניים מקרובי משפחתו של חוסיין קראקע, המחבל שביצע את פיגוע הדריסה הקטלני בשכונת רמות ביום שישי האחרון, נעצרו אתמול (שלישי) על ידי משטרת ירושלים, זאת לאחר שאחד מהם התבטא, כך על פי החשד, כי בכוונתו לבצע פיגוע כפי שביצע קרוב משפחתו, פיגוע שבו, כזכור, נרצחו שלושה – האחים אשר מנחם ויעקב ישראל פלאי ז"ל (בני 8 ו-6 בהתאמה) ושלמה אלתר לדרמן ז"ל (בן 20).


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


מחפשים דירה בצפון העיר? היכנסו ללוח הנדל"ן של ירושלים


ממשטרת ירושלים נמסר: "בעקבות חשד שעלה במחוז ירושלים של המשטרה, בוצעו פעולות באמצעים טכנולוגיים שונים, ובתוך זמן קצר עצרו שוטרי תחנת שפט ויס"מ מחוז ירושלים סמוך למעבר עופר בכביש 443, רכב הסעות שבו שהה החשוד (22, עיסאוויה) יחד עם אחיו (31). לאחר שזוהו, הם נעצרו והועבר לחקירה בתחנת שלם".

השניים הובאו הבוקר לבית משפט השלום בעיר, שם הוארך מעצרם ב-5 ימים, עד ל-19.2.2023.

"משטרת ישראל תמשיך לפעול בנחישות תוך הפעלת כלל המשאבים, האמצעים והיכולות שברשותה, במטרה לאתר ולסכל כל איום, תכנון וכוונה לביצוע פיגועי טרור נגד אזרחים או כלפי כוחות הביטחון", אומרים במשטרה.

 

 

כזכור, כפי שפורסם ב"כל העיר", בעקבות הפיגוע ביום שישי האחרון, הודיעו אתמול משרד ראש הממשלה ועיריית ירושלים על תוכנית מיוחדת להגברת הביטחון האישי של תושבי העיר. התוכנית כוללת תגבור כוחות הביטחון ושיטור, ריכוז מאמץ מודיעיני ומבצעי, שיפור המיגון האזרח בדגש על מיגון כל תחנות האוטובוס בירושלים.

בהודעה משותפת שפרסמו משרד רוה"מ והעירייה נמסר כי "משרד ראש הממשלה ועיריית ירושלים יחלו באופן מיידי במיגון 300 תחנות אוטובוס, המוגדרות בעדיפות עליונה, שאינן ממוגנות היום. לצורך כך יקצה באופן מיידי משרד ראש הממשלה לעירייה תקציב ייעודי. בשלב הבא תמשיך העירייה במיגון שאר תחנות האוטובוס בבירה, כ- 700 במספר. לצורך כך יעביר משרד רה"מ לעירייה תקציב ייעודי נוסף".

 

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר