חדר המוקד העירוני 106 בכיכר ספרא (צילום: עיריית ירושלים)
חדר המוקד העירוני 106 בכיכר ספרא (צילום: עיריית ירושלים)

חניה אסורה, בעיות ניקיון ותאורה מקולקלת – הזינוק בפניות למוקד העירוני

המוקד העירוני מוקד 106 קפץ כיתה ובשנת 2022 למעלה מחצי מיליון פניות. על פי הנתונים, הכי הרבה פניות של דיווחים על חניה אסורה. "המוקד העירוני הוא הלב הפועם של עיריית ירושלים", אומרת הממונה על המוקד העירוני

פורסם בתאריך: 26.2.23 20:54

עם סיום שנת 2022, עיריית ירושלים מסכמת את פעילות המוקד העירוני 106. מהנתונים עולה כי קיים גידול משמעותי במספר הפניות, וכמות הפונים ממשיך לגדול משנה לשנה והשנה אף חצה את המיליון.

במקום הראשון כ-10,000 דיווחים על חניה אסורה, במקום השני דיווחים על מצב ניקיון הרחוב, ובמקום השלישי תאורת רחוב.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


מחפשים דירה במרכז העיר? היכנסו ללוח הנדל"ן של ירושלים


"עיקר הפניות במהלך 2022 עסקו בשירותי ניקיון, אכיפה, אחזקה ותשתיות עירוניים", מציינים גורמים בעירייה, "כאשר ניתן לראות קפיצות גדולות באירועי מזג אוויר, טרום חגים ואירועים עירוניים שמתקיימים במהלך הקיץ בחגים ותקופות רישום".

 

 

"עיריית ירושלים פועלת ועושה את כל שניתן לטפל בכלל הפניות", מוסיפים גורמים בכיכר ספרא. "למעלה מ-70 אחוז מהשיחות למוקד נענו תוך 30 שניות בלבד, כשזמן שיחה ממוצע עמד על כשתי דקות ואחוז המענה עמד על כ-96 אחוז, ושביעות הרצון עמד על 90 אחוז. יודגש כי כל הפניות קיבלו התייחסות ואגף התברואה ממשיך להוביל בעמידה בזמני הטיפול ושומר על רף גבוה של 98 אחוז. כאמור מדדי השירות: 90 אחוז סקר שביעות רצון – יציבות הערך בשביעות רצון תושבים משירות מוקד 106, 83 אחוז עמידה בזמני טיפול – שיפור של 3 אחוז כאשר לפחות 50 אחוז מהאגפים במגמת יציבות או שיפור. צמצום של 54% בפניות החוזרות למוקד – שדייק ומיקד את המענה לתושבים בהתאם".

"עיריית ירושלים פועלת ועושה את כל שניתן לטפל בכלל הפניות המגיעות למוקד העירוני 106", נמסר. "במהלך השנה בוצעו ריענון נהלים הן לצוותי הטיפול בשטח והן לצוותי המוקדנים. כוח האדם במוקד תוגבר בהתאם לצורך, והוכנסו טכנולוגיות מתקדמות למתן מענים דיגיטליים לפניות נפוצות של תושבים, דבר אשר מייעל את השירות לכלל הפונים. מדדי השירות: 90% סקר שביעות רצון לאופן הביצוע בשטח, ובכך צומצמו 54 אחוז מהפניות החוזרות למוקד".


חדר המוקד העירוני 106 בכיכר ספרא (צילום: עיריית ירושלים)

חדר המוקד העירוני 106 בכיכר ספרא (צילום: עיריית ירושלים)


בין הפניות המיוחדות שהתקבלו ב-106, ישנה הפנייה של תושבת שכונת גבעת מרדכי, אשר פנתה למוקד וסיפרה שהוריה מתקשים לרדת במדרגות הציבוריות המובילות בין היתר מביתם אל בית הכנסת בשל חוסר במסעד יד. "במוקד 106 נפתחה פניה להתקנת מסעד יד, שככל הנראה הוצא בעת עבודות פיתוח שהיו בעבר במקום", אומרים במוקד. "דאגנו במוקד לאתר את הקבלן שעבד במקום ולדאוג להחזרת מסעד היד. שמחנו לשמוע שלא רק שהוריה יכולים להגיע לבית הכנסת, אלא שגם חברותיה הקשישות של אמה, שהפסיקו לבקר אותה בשל החשש מפני אובדן שיווי משקל בעת הירידה במדרגות, חזרו לבקרה".

סיפור אחר הוא של אלי, שמתגורר בבקעה. אלי פנה למוקד בשם בתו בת ה-33 אשר סובלת משיתוק מוחין ומרותקת לכסא גלגלים, ודיווח שהכביש המוביל לביתו משובש ומלא מהמורות וכל נסיעה ברכב הנכים, כשבתו יושבת בכסא הגלגלים, כרוכה בקפיצות רבות כשאף לעיתים כסא הגלגלים מתהפך והבת נפגעת. "למרות שמדובר היה בכביש שנמצא בתוכניות העבודה לשדרוג כללי ולכן לא טופל מיידית, ביחידת הבקרה דאגו לגייס את עובדי מחלקת אחזקה ולתיקון החלק הנדרש ובכך אפשרו לבת נסיעה חלקה בטוחה ורגועה", מציינים במוקד העירוני.

ראש העיר משה ליאון: "עיריית ירושלים ממשיכה להוביל בשירות הן בהיקף העבודה במוקד העירוני, מוקד 106 והן בפעילותה בתחומים רבים. העלייה במספר הפניות מוכיחה מעל לכל ספק כי קיימת אוזן קשובה וטיפול מהיר הן בפניות התושבים והן למתן מענים לתושבי חוץ המבקשים לקבל מידעים על הקורה בעיר מבחינת אירועים מופעים, ובעוד תחומים רבים ומגוונים. וכפי שאני אומר תמיד, נמשיך לפעול על מנת להעניק טיפול ושירות טוב לרווחת התושבים והמגיעים לשעריה.

בטי טסטה, הממונה על המוקד העירוני: "המוקד העירוני הוא הלב הפועם של עיריית ירושלים. אני גאה להוביל מוקד טכנולוגי מתקדם עם צוות של עובדים מסורים שאוהבים את העיר, אוהבים לתת שירות ושמחים לשמש כתובת מקצועית המספקת לתושבים מענה זמין, הולם, אמין ושקוף 24 שעות ביממה".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר