מעצר אחד החשודים בתקיפה האלימה בהדסה הר הצופים (צילום: דוברות המשטרה)
מעצר (צילום ארכיון: דוברות המשטרה)

בתום חקירה: פציעה "תמימה" התבררה כמעשה אלימות חמור שכמעט גבה חיי אדם

פציעה "תמימה" התבררה תודות לפעולות חקירה של המשטרה כמעשה אלימות חמור שכמעט גבה חיי אדם. כתב אישום ובקשה למעצרו עד תום ההליכים הוגשו על ידי התביעה המשטרתית כנגד נאשם במעשה

פורסם בתאריך: 27.2.23 11:08

טענתו של הקורבן כי נפצע באופן תמים כתוצאה ממוט ברזל, התבררה במהרה תודות לפעולות חקירה ואיסוף מודיעיני מדויק כנגד הנאשם במעשה שנעצר במהרה על ידי בלשי המשטרה של תחנת לב הבירה במחוז ירושלים. לאחר שנאספו ראיות וגובשה תשתית כלפי הנאשם, תושב ירושלים כבן 19, הגישה יחידת התביעות במחוז ירושלים, כתב אישום נגדו ובקשה להורות על המשך מעצרו.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


מחפשים דירה ברחביה/טלביה? היכנסו ללוח הנדל"ן של ירושלים


 

ממשטרת ירושלים נמסר כי "ראשיתה של החקירה בתאריך 14.02.23 בשעות ערב, אז נודע למשטרה על אירוע אלימות שהתגלע בין המעורבים ובמהלכו נדקר בירך רגלו צעיר בשכונת רמות שבצפון העיר. בתוך כך, נאספו ממצאים חקירתיים ומודיעינים ועדויות שונות שחיזקו את החשד כלפי הנאשם במעשה.

"על פי החשד, במהלך ויכוח נדקר כאמור הקורבן (קטין) ברגלו ומיד לאחר המעשה, נמלט הנאשם. בסמוך לכך, הגיע הקורבן אל מרפאה מקומית בעקבות החבלה ברגלו, סיפר כי נפל ונחבל ממוט ברזל סמוך לעורק הראשי ברגלו ונזקק בשל כך לטיפול רפואי".

עוד נמסר כי "כבר ביום למחרת, הגיעו בלשי תחנת לב הבירה אל ביתו של הנאשם במעשה והוא נעצר והועבר לחקירה במשטרה ומעצרו הוארך בבימ"ש לטובת מיצוי הפעולות הנדרשות והגעה לחקר האמת תוך שבוצעו מגוון פעולות מגוונות.

"לאחר שהשלימו חוקרי המשטרה את הפעולות הנדרשות, תוך שהנאשם במעשה נותר מאחורי סורג ובריח, גובשה תשתית ראייתית והוגש נגדו כתב אישום על ידי יחידת התביעות של מחוז ירושלים בבימ"ש לצד בקשה למעצרו עד תום ההליכים, כאמור".

במשטרה מציינים ומדגישים כי "משטרת ישראל תמשיך לפעול לשמירת ביטחונו של הציבור בכלל זה איתורם של חשודים המעורבים באירועי אלימות, חקירתם ומיצוי הדין עמם בהתאם".

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר