הפריטים שנתפסו ברשות החשוד (צילום: דוברות המשטרה)
הפריטים שנתפסו ברשות החשוד (צילום: דוברות המשטרה)

במהלך פעילות המשטרה לקראת פורים: נער בן 17 נעצר בחשד לסחר באמצעים פירוטכניים ובחומרים החשודים כסמים

כוורות זיקוקין, צעצועים מסוכנים וחומרים החשודים כסמים מסוגים שונים נתפסו אתמול, ראשון, על ידי בלשי המשטרה בעיר בית שמש בחדרו של בן 17. בנוסף, שלשום סוכלה עסקת מכירת אמצעי פירוטכניקה על ידי המשטרה בירושלים, כשבלשי תחנת לב הבירה עצרו חשוד, תושב ירושלים כבן 16.5, בשעת מעשה

פורסם בתאריך: 27.2.23 12:08

פעילות המשטרה המוגברת לאכיפת סחר, שימוש והחזקת כוורות זיקוקין וצעצועים המסוכנים לקראת חג פורים נמשכת. אתמול, ראשון, במהלך פעילות של תחנת בית שמש במחוז ירושלים, הגיעו בלשי הנוער אל ביתו של חשוד, תושב העיר כבן 17, וביצעו חיפוש בחדרו עפ״י צו בית משפט. עפ״י החשד, החשוד סוחר באמצעים פירוטכניים בקרב צעירים ברחבי העיר בניגוד לחוק.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


מחפשים דירה ברחביה/טלביה? היכנסו ללוח הנדל"ן של ירושלים


 

ממשטרת ירושלים נמסר כי "במהלך החיפוש ולאחר שניסה להתל בשוטרים תוך התחזות לאדם אחר ללא הצלחה, אותרו ונתפסו על ידי בלשי המשטרה: מספר כוורות זיקוקין, חזיזים, סכום כסף רב וחומרים החשודים כסמים מסוגים שונים. החשוד נעצר והועבר לחקירה בתחנת בית שמש והפריטים האסורים נתפסו על ידי בלשי המשטרה. חקירת המשטרה נמשכת".

עוד נמסר כי "רק שלשום סוכלה עסקת מכירת אמצעי פירוטכניקה על ידי בלשי המשטרה בירושלים, כשבלשי תחנת לב הבירה עצרו חשוד, תושב ירושלים כבן 16.5, בשעת מעשה, בעת שמכר כוורות זיקוקין תמורת סכום כספי רב. החשוד נצפה מבצע עסקת מכירה של 12 כוורות זיקוקין תמורת תשלום של למעלה מ-1,500 שקלים. בעקבות כך, הבלשים עצרו אותו לחקירה, ואיתרו בחדר מגוריו פריטים נוספים".

בתוך כך, למעלה ממאה כוורות זיקוקים ואמצעי פירוטכניקה נתפסו הבוקר בירושלים על ידי השוטרים הסמויים ברשותן של שתי צעירות תושבות מרכז הארץ. "במהלך פעילות בלשי ימ"ר מחוז ירושלים הבוקר, סוכלה על ידם מכירת עשרות רבות של כוורות זיקוקין ומאות נפצים ופריטים נוספים", נמסר מהמשטרה. "בין היתר, עלה חשד כי השתיים אף מעורבות בעבירות סחר בסמים".

עוד נמסר כי "בפעילות זאת שבוצעה, הועברו שתי החשודות, תושבות מרכז הארץ בשנות ה-20 לחייהן, לחקירה ביחידה המרכזית בחשד לעבירות סחר והחזקת פריטי פירוטכניקה מסוכנים מעין אלו. בהמשך היום ובהתאם להתפתחות החקירתית בעניינן, יובאו החשודות במהלך היום בפני בימ"ש שם תבקש המשטרה להאריך את מעצרן".

"מדובר בתפיסה נוספת בגזרת העיר ירושלים וסביבתה במהלך השבוע האחרון", מציינים במשטרה, "זאת לאחר שבשבוע החולף נתפסו במספר מקרים עשרות כוורות זיקוקין ופריטים נוספים ברשותם של חשודים ביניהם קטין, ואמצעים אלו הוחרמו על ידי המשטרה".

במשטרה שבים ומדגישים כי "לקראת חג פורים, משטרת ישראל הגבירה את פעילות האכיפה לאיתור "צעצועים מסוכנים" ואמצעי פירוטכניקה בלתי חוקיים, העלולים לגרום לפגיעה פיזית ואף לעלות בחיי אדם בעקבות שימוש פוחז בהם בניגוד לחוק. בתקופה הקרובה תימשך הפעילות המוגברת בנושא זה במטרה לשמור על שלום הציבור, בדגש לצעירים ובני נוער".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר