הדסה עין כרם ראשי אתר צילום דוברות הדסה
הדסה עין כרם (צילום: דוברות הדסה)

הישג מרשים להדסה: נבחר על ידי המגזין האמריקאי ניוזוייק לבית החולים המוביל באונקולוגיה

הדסה נכנס גם לרשימת בתי החולים החכמים והטובים בעולם ובתי החולים הטובים בעולם בתחום הקרדיולוגי זו השנה החמישית

פורסם בתאריך: 6.3.23 13:50

גאווה ירושלמית: הדסה – בית החולים היחיד בישראל שנבחר על ידי המגזין האמריקאי ניוזוייק כמוביל באונקולוגיה. בנוסף, בחר הניוזוייק בהדסה לרשימת בתי החולים החכמים והטובים בעולם ובתי החולים הטובים בעולם בתחום הקרדיולוגי, זו השנה החמישית ברציפות.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


מחפשים דירה בגוננים? היכנסו ללוח הנדל"ן של ירושלים


 

ל"כל העיר" נמסר כי "את ההישגים המרשימים חולק הדסה עם בתי חולים מובילים מרחבי העולם, המופיעים ברשימה, בהם מאיו קליניק, קליבלנד קליניק, מאונט סיני וג'ון הופקינס האמריקאים, ומרכזים גדולים מאירופה, דרום אמריקה ועוד".

בהדסה מציינים כי דו"ח דירוג בתי החולים שפרסם המגזין, מציג 300 בתי חולים מרחבי העולם בהם פועלות המחלקות הטובות ביותר בתחומי אונקולוגיה, קרדיולוגיה ועוד התמחויות נוספות.

המדרג נקבע בהתבסס על מעל 20,000 המלצות של אלפי מומחים רפואיים. עורכי המגזין מדגישים, כי בנוסף להמלצות שנאספו, הרשימות אומתו על ידי ועדה עולמית של מומחים רפואיים בעלי שם.

כמו כן, מדרג הניוזוויק את בתי החולים ה"חכמים" המובילים בעולם, אשר לדברי עורכי הדירוג מפעילים טכנולוגיות מתקדמות ביותר במתן הטיפול הרפואי, ועושים שימוש בין היתר בטכנולוגיות וירטואליות וטכנולוגיית הדמיה מתקדמות, במערכות הדיגיטליות העדכניות ביותר, וכן בהחלטות מבוססות בינה מלאכותית ורובוטיקה.

"ניצול הטכנולוגיות החדשניות הללו לא רק משפר את תוצאות מתן הטיפול הרפואי והיעילות בבית החולים, אלא גם מקדם בתי חולים כחלק בלתי נפרד ממערכת אקולוגית עולמית רחבה יותר ובכך מוביל ליעדים בינלאומיים של בריאות, מניעה, קידום בריאות האוכלוסייה ושיפור באיכות החיים", הדגישו.

מנכ"ל הדסה פרופ׳ יורם וייס: "הדסה צועדת כבר שנים בראשם של המרכזים המובילים בארץ והיא בעלת שם שקנתה בעולם בזכות מחקר פורץ דרך וטיפול רפואי מצוין ומתקדם. אני שמח להיווכח, זו השנה החמישית ברציפות, כי המגזין ניוזוויק מכיר באיכות הבלתי מתפשרת של הצוותים שלנו בתחומי אונקולוגיה, קרדיולוגיה וכבית חולים 'חכם' מבוסס טכנולוגיות מתקדמות".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר