פרויקט של קרסו נדלן בדרך חברון בירושלים. קרדיט צילום - 3DVISION (1)
פרויקט של קרסו נדל"ן בדרך חברון (הדמייה: 3DVISION)

התחדשות נוספת בתלפיות: ארבעה מגדלי מגורים יוקמו בדרך חברון

ארבעה מגדלי מגורים במתחם קרסו ניה, בין רחובות דרך חברון ובית לחם בירושלים, במסגרת פרויקט פינוי בינוי. התמורה בגין ביצוע הפרויקט, שכולל גם שטחי ציבור ומסחר, תעמוד על כ-438 מיליון שקלים

פורסם בתאריך: 14.3.23 11:17

תלפיות ממשיכה להתחדש: קבוצת דניה, חברת הנדל"ן והתשתיות הגדולה בישראל, דיווחה הבוקר, ראשון, כי נבחרה על ידי חברת קרסו לשמש כקבלן ראשי ושלד בפרויקט פינוי בינוי בדרך חברון. מתחם קרסו ניה, במסגרתו ייהרסו 128 יח"ד קיימות, יכלול במצב הסופי 437 יח"ד, ממוקם בין רחובות דרך חברון, התנופה ודרך בית לחם.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


מחפשים דירה בהר חומה? היכנסו ללוח הנדל"ן של ירושלים


 

"מתחם קרסו יהווה את אחד מהעוגנים המרכזיים לפיתוח שכונת תלפיות החדשה, כחלק ממגמה גדולה יותר של פיתוח וחידוש העיר כולה", אומרים בקבוצת דניה. "רובע תלפיות עתיד להפוך למרכז עירוני ראשי בעיר, על ידי הוספה של אלפי יח"ד בחלקו המזרחי והצפון מערבי, כאשר החלק המרכזי והדרום מערבי ישמש מסחר ותעסוקה".

"הפרויקט, שכולל עבודות הריסה, חפירה ודיפון, יביא להקמת 4 מגדלי מגורים, בשטח עילי כולל של כ- 63,000 מ"ר ולצידם שטחי ציבור ומסחר הפרוסים על  פני כ- 3,500 מ"ר", נמסר ל"כל העיר". "כמו כן, יוקם חניון תת קרקעי לפרויקט בשטח של כ-27,000 מ"ר. התמורה בגין ביצוע הפרויקט תעמוד על כ-438 מיליון שקלים (בתוספת מע"מ), תהיה צמודה למדד תשומות הבניה למגורים לפי מנגנון שנקבע בין הצדדים, ותשולם לחברה בהתאם לקצב התקדמות העבודות בפרויקט".

מנכ"ל קבוצת דניה, רונן גינזבורג: "דניה ממשיכה לקחת חלק בבנייה ופיתוח של הפרויקטים הבולטים בישראל. פרויקט זה, בדרך חברון בירושלים, מצטרף לשורה ארוכה של פרויקטי מגורים בבניית החברה, והוא צפוי להוות חלק משמעותי בתנופת ההתחדשות העירונית המתחוללת בבירה. אנו שמחים על השותפות עם קרסו נדל"ן ובטוחים כי הפרויקט יבוצע על הצד הטוב ביותר, באופן בטיחותי, איכותי, בלוחות הזמנים הנדרשים ועל פי התקציב המוסכם".

 משנה למנכל ומנהל חטיבת המגורים בקרסו, ירון צוברי: "אנחנו שמחים לקחת חלק בתכנית העירונית לבצע מתיחת פנים לשכונות היסטוריות בירושלים ע"י הוספת אלפי יחידות דיור, מסחר ותעסוקה. מתחם המגורים של קרסו ברובע תלפיות מכוון לאנשים שאוהבים את ירושלים ,רוצים לגור, לעבוד, לבלות ולגדל בה ילדים, ועם זאת לא מוותרים על חיים טובים ומגוונים".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר