דקטלון (צילום: אנטון צ'יקישב)
דקטלון (צילום: אנטון צ'יקישב)

העשירי שלה בישראל: רשת דקטלון פותחת סניף בתלפיות המתחדשת

הסניף החדש, שיפתח ביום שני, 3.4, יתפרש על שטח של 3544 מ"ר ויכלול אזור משחק לילדים, שולחנות פינג פונג למשחק והתנסות ויציע מגוון רחב של פריטי ספורט וקמפינג במחירים אטרקטיביים. "בתכנון החנות הושקעה מחשבה רבה בהתאמתה לקהל הירושלמי", מוסרים ברשת דקטלון

פורסם בתאריך: 30.3.23 20:13

רשת דקטלון, ענקית הספורט מצרפת, ממשיכה להרחיב את פעילותה בישראל ופותחת את הסניף העשירי, בארץ – בירושלים. הסניף שיפתח באזור תלפיות המתחדש בפרויקט Ashtrom Comm-U מבית אשטרום נכסים, אשר מתפרש על שטח של 3,544 מ"ר מתוכם 3,403 מ"ר של שטחי מכירה, כאשר שטח קומת הכניסה יהיה 141 מ"ר. החנות מונגשת לכל הקהלים עם מסדרונות רחבים, דרגנועים ומעליות.

הפתיחה – לפני חג הפסח – ביום שני, 3.4.


עדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


מחפשים דירה בארנונה? היכנסו ללוח הנדל"ן של ירושלים


דקטלון (צילום: אנטון צ'יקישב)

חנות דקטלון (צילום: אנטון צ'יקישב)


 

"בתכנון החנות הושקעה מחשבה רבה בהתאמתה לקהל הירושלמי", מוסרים ברשת דקטלון. "החנות נבנתה בצורת האות I וכוללת אזור משחק לילדים ושולחנות פינג פונג. כמו כן, חלל התצוגה יהיה גדול יותר ומחלקות הטיולים והכושר יהיו במרכזו. אלפי מוצרי ספורט וקמפינג חדשניים אשר יתרמו לאימונים, לנוחות, להנאה ולבטיחות של משתמשי הקצה. לטובת הלקוחות נבנה אזור Click and Collect המאפשר הזמנה מהאתר של מוצרים שאינם נמצאים במלאי החנות ואיסופם מתוך לוקר ייעודי שיוצב בחנות".


דקטלון (צילום: אנטון צ'יקישב)

חנות דקטלון (צילום: אנטון צ'יקישב)


 יאן פאביו, מנכ"ל דקטלון ישראל: "אנו נרגשים לפתוח את הסניף העשירי של רשת דקטלון בבירה ירושלים. פתיחת הסניף בירושלים מהווה אבן דרך משמעותית בפעילות שלנו בישראל. אנו מאמינים בכוחו של הספורט לעורר השראה ומודים על הזכות שנפלה בחלקנו להנגיש את הספורט לכולם. כשם שהפכנו להיות חלק מכל קהילה בכל עיר שהגענו אליה, אנו משתוקקים להיות חלק בלתי נפרד מהקהילה והנוף הירושלמי."

שרגאי בורגניכט, מנהל סניף דקטלון ירושלים: "הסניף החדש יביא איתו בשורה חדשה לתושבי ירושלים והסביבה וינגיש להם מוצרי ספורט וקמפינג איכותיים במחיר שווה לכל כיס ויעניק חוויית קניה שאין שניה לה, המתפרשת על פני מעל ל 3000 – מ"ר. כירושלמי גאה, אני שמח על הזכות לחגוג עם הקהל הירושלמי חנות שכולה מוקדשת לאהבת הספורט והטבע. עם שפע של מוצרים חכמים שייצרו חוויה חדשנית ומעניינת לעיסוק בספורט".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר