מעצרו של החשוד אמש בשירותים הציבוריים (צילום: דוברות המשטרה)
מעצרו של החשוד אמש בשירותים הציבוריים (צילום: דוברות המשטרה)

צפו בתיעוד: כך נלכד חשוד שגנב תיק מצעירים שישבו במסעדה בירושלים

החשוד, תושב ירושלים כבן 59, נעצר לחקירה לאחר שנתפס עם הרכוש הגנוב בשירותים סמוכים. איתורו של הגנב התאפשר בזכות תוכנה לאיתור האוזניות שהיו בתיק. בבדיקת זהותו עולה כי מדובר בגנב שנעצר כבר לאחרונה בגין מעשים דומים שבוצעו במסעדות ברחוב יפו. מעצרו הוארך לפני זמן קצר בבית משפט

פורסם בתאריך: 30.3.23 13:18

הרגל, המטריה והתוכנה לאיתור האוזניות: כך נלכד חשוד שגנב תיק מצעירים שישבו במסעדה בירושלים. החשוד, תושב ירושלים כבן 59, נעצר לחקירה במשטרה לאחר שנתפס עם הרכוש הגנוב בשירותים סמוכים. איתורו של הגנב התאפשר בזכות תוכנה לאיתור האוזניות שהיו בתיק. בבדיקת זהותו עולה כי מדובר בגנב שנעצר כבר לאחרונה בגין מעשים דומים שבוצעו במסעדות ברחוב יפו עם רגלו והמטריה שהייתה ברשותו. המשטרה תפעל למצות את הדין עם החשוד ומעצרו הוארך לפני זמן קצר בבימ״ש.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


מחפשים דירה בארנונה? היכנסו ללוח הנדל"ן של ירושלים


ממשטרת ירושלים נמסר כי "הלילה, שבין רביעי לחמישי, התקבל דיווח במשטרה על גניבת תיק מצעירים בעת שישבו במסעדה במרכז העיר. שוטרי תחנת לב הבירה במחוז ירושלים שהוזעקו למקום, איתרו את הצעירים כשהם מחזיקים בחשוד, תושב ירושלים כבן 59, שניסה להימלט לאחר מעשה הגניבה, וביצעו את מעצרו.



"מבירור המקרה עלה כי שלושה צעירים בשנות ה-20 לחייהם, בילו בבית עסק בשוק מחנה יהודה ובשלב מסוים הבחינו כי תיקו האישי של אחד מהם נעלם. בדיקה מהירה במצלמת העסק העלתה כי החשוד ששהה במקום עזב יחד עם התיק לאחר שגנב אותו. הודות לטכנולוגיה מתקדמת ותוכנת איתור האוזניות שהיו בתיק, הגיעו הצעירים אל מבנה שירותים ציבוריים שבקרבת מקום, שם הבחינו בחשוד מפשפש בתיק השייך להם ועל כן הזעיקו את השוטרים ומנעו את בריחתו של החשוד עד להגעת השוטרים למקום וביצוע המעצר".

 

החשוד הועבר לחקירה בתחנת לב הבירה והבוקר הובא בפני בימ"ש שלום שנעתר לבקשת המשטרה וכאמור האריך את מעצרו של החשוד ב-4 ימים, עד לתאריך 2.4.23.

במשטרה מציינים כי "במקרה זה תושיית הצעירים והשימוש המהיר בטכנולוגיה, הן מצלמות האבטחה והן תוכנת איתור האוזניות, הם שאפשרו את איתורו של החשוד והרכוש הגנוב, ובהמשך את מעצרו המיידי זמן קצר לאחר המעשה. הגנב כבר נתפס לאחרונה על ידי קצין משטרה בעת מעשה גניבה אחר ואנו נפעל למצות עמו את הדין בגין כל מעשיו".

"כאמור, זוהי אינה הפעם הראשונה שהחשוד נעצר ע״י המשטרה, ובימים אלו מתנהלת נגדו במשטרה חקירה בגין גניבות דומות", עוד נמסר. "מוקדם יותר החודש בשעות הצהריים המאוחרות, הבחין קצין סיור מתחנת לב הבירה במחוז ירושלים, באדם שעורר חשדו בעת שהעביר חפצים שונים מתיק אישה אל תיק אחר שברשותו. כשניגש הקצין לברר את פשר מעשיו, הבחין כי החשוד מוציא מכיס מכנסיו מספר כרטיסי אשראי ומחזירם לתיק האישה. בדיקתם של הכרטיסים העלתה כי אלו אינם שייכים לו, ועל כן הוא נעצר והועבר לחקירה בתחנת לב הבירה".

השוטרים פעלו לאיתור המתלוננת שסיפרה כי מספר דקות קודם לכן בעת שישבה עם בתה בבית הקפה שברחוב יפו, הניחה את התיק בסמוך לרגלי השולחן שלצדו ישבה, ובשלב מסוים הבחינה כי התיק נעלם. בדיקה במצלמות העסק חשפה כיצד פעל החשוד שהסתייע ברגליו ובמטריה לצורך הגניבה.

החשוד נכלא והובא בפני בימ"ש. שם ביקשה המשטרה להאריך את מעצרו של החשוד בחמישה ימים, אולם בימ״ש הורה על שחרורו בתנאים מגבילים הכוללים מעצר בית (שהסתיים), והחקירה בעניינו נמשכת במטרה למצות עמו את הדין.

במשטרה שבים ומדגישים כי "משטרת ישראל תמשיך בטיפול ובמאבק בעבירות ועברייני הרכוש, למען שמירת שלום הציבור ורכושו".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. ירושלמית

    הרי מחר ישחררו אותו, אז למה לא לפרסם את התמונה שלו.
    אני עליתי לאוטובוס בן אדם מבוגר דחף אותי ופתאום אני רואה שהתיק שלי פתוח, מזל שמיד הרגשתי, הזהרתי את האנשים אמרתי להם באוטובוס יש פה גנב וישר בתחנה הראשונה הוא ירד.

    אני לא הצבעתי עליו הוא הבין שאני מתכוונת אליו והוא מיד ירד בתחנה זה ברור שזה הוא היה גנב כי איך דוחפים אישה פותחים לה מיד את התיק אז בבקשה כולם להיזהר.

  2. שמוליקיפוד

    עוד דוגמה של משטרה מעולה!
    צעירים אוחזים בגנב ואז מגיעה משטרה שעוצרת אותו.

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר