מעצר החשוד (צילום: באדיבות המשטרה)
מעצר החשוד (צילום: באדיבות המשטרה)

לאחר שפוטרו מעבודתם: משחיתי דגל ישראל עם סמל העירייה נעצרו על ידי המשטרה

בלשי ימ״ר ירושלים יחד עם לוחמי מג"ב עצרו אמש, ראשון, את שני החשודים שביזו את דגל ירושלים - החשוד בביזוי והשחתת הדגל, תושב העיר העתיקה כבן 17, וכן החשוד בצילום הסרטון והפצתו, תושב אבו-טור כבן 17

פורסם בתאריך: 17.4.23 11:06

המשטרה עצרה אמש, ראשון, שני חשודים בהשחתה וביזוי של דגל ישראל עם סמל העירייה. כזכור, כפי שפורסם ב"כל העיר", עובד קבלן של עיריית ירושלים תועד בידי חברו מבזה ומשחית את דגל העירייה שנתלה בכביש 9 לרגל יום העצמאות, תוך שהוא מכה אותו בקרקע ומשליכו לביוב. עיריית ירושלים איתרה את עובדי הקבלן, תושב העיר העתיקה ותושב אבו-טור כבני 17, שפוטרו לאלתר מעבודתם וכאמור נעצרו על ידי המשטרה.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


מחפשים דירה בצפון העיר? היכנסו ללוח הנדל"ן של ירושלים


"בתקופה האחרונה סיכלו שוטרי מחוז ירושלים יחד עם כוחות הביטחון 8 פיגועים וכוונות פיגועים באזור ירושלים", מוסרים במשטרה ובעיריית ירושלים. "ראש העיר משה ליאון הגיע אמש לחפ״ק המשטרה בנקודת המשטרה בכותל המערבי בפיקודו של מפקד מחוז ירושלים ניצב דורון תורג׳מן, בכדי להודות למחוז ירושלים של המשטרה, מפקדיו ושוטריו, על פעילותם במהלך החודש האחרון שבו חלו חודש הרמדאן – שיגיע בימים הקרובים לסיומו, חגי ניסן וחג הפסחא".

"באתי לכאן עם מנכ״ל העירייה ואנשי הצוות שלי לומר לכם תודה", אמר ראש העיר משה ליאון. "אני פה לא רק כראש העיר, אלא כשליח של כל תושבי העיר ירושלים. אתם עובדים מסביב לשעון ודואגים לביטחון תושבי ירושלים. גם כשחודש הרמדאן חל ביחד עם חג הפסח והפסחא, שמגיעים לכאן עשרות אלפי תיירים מרחבי מדינת ישראל ומהעולם. אני יודע שרובכם לא הייתם בליל הסדר בבית וזה לא מובן מאליו, אתם אלה שאפשרתם לנו להמשיך בשגרה רגילה. הסתובבתי בעיר הרבה במהלך החג וכולם מרוצים. אני לא חושב שיש מקום כזה במדינת ישראל שעובדים כולם ביחד כיד אחת בכדי שנעבור את האירוע בשלום. תודה רבה לכם אני גאה בכם".

מפקד מחוז ירושלים ניצב דורון תורג׳מן אמר: "אנחנו לקראת סיומו של חודש משמעותי ומורכב. כל המפקדים שיושבים סביב השולחן וגורמי השת״פ מובילים את העשייה המאומצת והמתמשכת באופן ערכי ועם מסירות רבה. אנחנו נמצאים פה בבוקר וגם בלילה מתוך אמונה גדולה ושליחות גדולה, על מנת לאפשר לכל באי העיר ירושלים להנות מחופש הפולחן ומאוירת החג. פגשנו את הצליינים, המוסלמים והיהודים שהגיעו להתפלל בעיר העתיקה בחגים. יש פריסה רחבה בכלל המערכים ברחבי העיר והבאים לירושלים סומכים על כל מי שנמצא פה. סיכלנו בתקופה האחרונה 8 פיגועים, חלקם על בסיס מודיעין וחלקם על בסיס ערנות שוטרים. אנחנו פועלים בשיתוף פעולה מלא ואני רוצה להגיד לך ראש העיר, תודה רבה על שותפות מדהימה ועל עשייה עם נשמה גדולה".

בתוך כך, אתמול כאמור נוטר תיעוד שהופץ ברשתות חברתיות ובו מצולם חשוד כשהוא משחית ומבזה את דגל ישראל עם סמל עיריית ירושלים. בעקבות ניטור זה ודיווח אודות המקרה שהתקבל במשטרה מעיריית ירושלים, היחידה המרכזית של משטרת מחוז ירושלים פתחה בחקירה.


(צילומים מתוך הסרטון שהופץ ברשתות החברתיות)

(צילומים מתוך הסרטון שהופץ ברשתות החברתיות)


מהמשטרה נמסר כי "אמש בלשי ימ״ר ירושלים יחד עם לוחמי מג״ב עצרו את שני החשודים במעשה: החשוד בביזוי והשחתת הדגל, תושב העיר העתיקה כבן 17, וכן החשוד בצילום הסרטון והפצתו, תושב אבו-טור כבן 17. בנוסף עיריית ירושלים איתרה את זהות עובדי הקבלן שהשחיתו וביזו את הדגל והם פוטרו לאלתר ובכוונת העירייה לזמן את בעל החברה לשימוע".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר