הר חומה (צילום: יוני סיבוני)
הר חומה (צילום: יוני סיבוני)

ירושלים מתחברת – מרחיבים את הכיסוי והקליטה הסלולרית לכל העיר

לאור בעיות הקליטה הסלולארית בשכונת הר חומה בפרט ובדרום העיר בכלל, הוצבה אנטנה חדשה שתוביל לשיפור איכות הקליטה. כידוע, בחודשים האחרונים הוצבו אנטנות גם באזור צפון העיר - בהר חוצבים וברמות - ובקרוב יוצבו אנטנות נוספות ברחבי ירושלים

פורסם בתאריך: 26.4.23 21:13

הקליטה הסלולארית במקומות רבים בעיר היא לא משהו לספר עליו הביתה, ובמשרד התקשורת בשיתוף חברות הסלולר השונות ובסיוע עיריית ירושלים עובדים על הרחבת הכיסוי הסלולארי לכל פינה בעיר.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


מחפשים דירה בדרום העיר? היכנסו ללוח הנדל"ן של ירושלים


כחלק מהמאמץ לשיפור הקליטה הסלולארית בדרום העיר, לפני יום העצמאות נחנכו בשכונת הר חומה אנטנות סלולאריות שיסייעו לקליטה בשכונה ובשכונות הסמוכות לה (ארמון הנציב, גילה, גבל מוכבאר ועוד). באירוע החניכה השתתפו שר התקשורת שלמה קרעי, ראש העיר משה ליאון, הדרגים המקצועיים בעירייה ונציגי חברת הסלולאר פרטנר שהובילה את הקמת האנטנה בשם כל חברות הסלולאר.

"קליטת הסלולר בשכונת הר חומה משתדרגת משמעותית עם הצבת האנטנה היום, וזאת לצד אנטנות שהוצבו בשנה האחרונה בשכונות רמת שלמה, רמות, ארנונה ועוד", אומרים במשרד התקשורת. "האנטנה שהוקמה בהר חומה על ידי חברת PHI (פרטנר והוט מובייל) לשימוש כל החברות תשפר משמעותית את חוויית השימוש של הלקוחות בכלל החברות".

 

 

בנוסף לאנטנות בהר חומה, הצבת האנטנות בכל העיר תופסת תאוצה ומתקדמת בשלבים שונים: 3 אנטנות בהר חוצבים ו-2 אנטנות בשכונת רמות החלו לשדר בימים אלה, וכן כ-22 אנטנות נוספות נמצאות בשלבי תכנון ובחינת חלופות – ומתוכננים סיורים בשכונות נוספות בעיר. הצבת האנטנות תביא לשיפור ושדרוג השימוש בסלולר לתושבי העיר ולבאים בשעריה.

"מצוקת הקליטה באזורים שונים בעיר נמצאת בראש סדר העדיפויות של עיריית ירושלים ומשרד התקשורת", אומרים גורמים בעירייה. "ראש העיר קבע את הפרויקט כפרויקט דגל והנחה את כלל הגורמים המקצועיים לפעול להאצת התהליכים. בהובלתו של מהנדס העיר התקיים שיתוף פעולה מיוחד עם משרד התקשורת וחח"י וכבר היום ניתן לראות את תוצאותיו".

"שר התקשורת ד"ר שלמה קרעי מוביל את מהפכת הקליטה הסלולרית ברחבי הארץ שבמסגרתו הוקם צוות למיפוי והסרת חסמים לפריסת תשתיות סלולר ביו"ש, וכן הוקם צוות למתן פתרונות לפריסת רשת דור 5 מתקדמת בכל רחבי הארץ", מציינים במשרד התקשורת.

שר התקשורת, ד"ר שלמה קרעי: "ירושלים מתחברת. מתחברת בסיבים אופטיים לכל משק בית – איש תחת גפנו ותחת תאנתו, מתחברת בכיסוי וקליטה סלולריים, ותתחבר גם לשידורים במגוון צבעי הקשת. וכל זה במחירים שווים לכל נפש – שוק חופשי ותחרותי.
האתר אותו אנו חונכים היום, ישפר משמעותית את חוויית המשתמש של אזרחי השכונה, לקוחות כלל החברות, ויקדם את ירושלים צעד נוסף אל קידמת הבמה הטכנולוגית. פרישת תשתיות תקשורת מתקדמות תוביל לצמצום הפערים בין הפריפריה למרכז, תבטיח שישראל תמשיך להיות שחקנית מובילה בתחום ההייטק העולמי ותצעיד את המדינה לקדמת הבמה הטכנולוגית העולמית".

ראש העיר משה ליאון: "כחלק מתהליך שיפור הקליטה בכל רחבי העיר, אנחנו חונכים כאן שלוש אנטנות שישרתו את תושבי הר חומה. האנטנות החדשות לא רק מסייעות לקליטה, אלא גם מפחיתות את סיכון הקרינה, כי ככל שיש יוצר אנטנות ככה הקליטה פחות מסכנת. אני שמח על הבשורה החשובה שאנחנו מביאים היום לתושבי השכונה לרווחת התושבים. אני רוצה להודות באופן אישי לשר קרעי ולמר חורי על עבודתם המאומצת למען תושבי ירושלים".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    תודה רבה על המאמץ.

    אך לידיעת הגורמים השונים: אין עדיין כל שיפור בכל איזור רמות פולין ואונגוואר והמצב הוא אפס קליטה לעיתים. קטסטרופלי ומדינת עולם שלישי. בפרט לאחר נסיגת וסגירת מרכז 'בזק' ברמות א'.
    כמו"כ באיזור מעלות דפנה-רמת אשכול.

    מקווה לשיפור, ולפני החלטות אישיות של תושבי השכונות בבחירות המוניציפליות
    (0548427386)

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר