(הדמיה לפרויקט: קרלוס פרוס ממשרד פרוס אדריכלים)
(הדמיה לפרויקט: קרלוס פרוס ממשרד פרוס אדריכלים)

דיור, מסחר, תעסוקה ומעונות סטודנטים: פרויקט הענק בבית הכרם

קבוצת הנדל"ן "בית ירושלמי" רכשה מגרש נחשק באחת השכונות המבוקשות בירושלים וצפויה להקים מגדל על ציר הרכבת הקלה. הכנסות מוערכות בפרויקט כ- 700 מיליון שקלים

פורסם בתאריך: 30.4.23 14:14

בצל הקיפאון בשוק הנדל"ן והקושי לאתר קרקעות פנויות באזורים מבוקשים בישראל בכלל ובירושלים בפרט, קבוצת הנדל"ן "בית ירושלמי" השלימה השבוע עסקה משמעותית בשכונת היוקרה הירושלמית בית הכרם. "בית ירושלמי" השלימה עסקה לרכישת כ-שני דונם בשכונה, בהשקעה של כ-130 מיליון שקלים. הפרויקט המתוכנן, במפגש הרחובות הרצל וחזון ציון, יכלול מגדל גבוה לצד בניה מרקמית לכיוון שדרות הרצל ופנים השכונה.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


מחפשים דירה בצפון העיר? היכנסו ללוח הנדל"ן של ירושלים


 

ל"כל העיר" נמסר כי "בכוונת החברה לכלול בפרויקט יחידות דיור למגורים בשוק החופשי, יחידות דיור להשכרה ארוכת טווח, מעונות סטודנטים, שטחי מסחר ושטחי תעסוקה. בנוסף יתוכננו בפרויקט שטחי ציבור לטובת כלל דיירי השכונה. תמהיל עירוב שימושים המתוכנן הינו יוצא דופן ברב גווניותו, והינו בהתאם למדיניות הרק"ל אותה מובילות ועדות התיכנון".

המגרש נמצא על ציר הקו האדום של הרכבת הקלה בירושלים, סמוך ליציאה והכניסה מהעיר ולנתיבי תחבורה מרכזיים דוגמת כביש 50 (בגין) וכביש 16 החדש. אדריכל הפרויקט הוא קרלוס פרוס ממשרד פרוס אדריכלים.

בית הכרם היא אחת משכונות היוקרה המבוקשות בירושלים, שכונה ותיקה במערב העיר שזה מכבר מלאו 100 שנים להקמתה. השכונה נהנית מקרבה למוסדות השכלה גבוהה וחינוך איכותיים כגון קמפוס גבעת רם ותיכון הליד"ה וכן לקריית הממשלה, בית המשפט העליון, הכנסת, מתחם סינמה סיטי, שדרת המוזיאונים וציר המלונות. השכונה נהנית משטחים ירוקים רבים וצופה אל יער ירושלים.

יש לציין כי ל"בית ירושלמי" ניסיון רב בפרויקטים מורכבים שמשתלבים באורבניות הייחודית של ירושלים. הפרויקט מצטרף למיזם נוסף של קבוצת בית ירושלמי בשכונת בית הכרם, ברחוב התומר 8-10, שאושר לפני כחודשיים בוועדה המחוזית. מדובר בפנוי בינוי  הכולל הריסה של כ-70 יח"ד והקמתן של 210 יח"ד.

"בית ירושלמי" מעורבת בימים אלה בכ-50 פרויקטים הכוללים 9,000 יח"ד בתכנון ובביצוע, וכ-40,000 מ"ר למסחר ותעסוקה. בקרוב צפויות לחברה עוד מספר עסקאות משמעותיות בירושלים ובערים נוספות בארץ.

העסקה מצטרפת לעסקה גדולה נוספת של החברה ערב חג הפסח – רכישת קרקע להקמת שכונת פרדס בילו בחדרה בהיקף של כ-260 מיליון שקלים ועם מחזור הכנסות מוערך של כ-1.2 מיליארד שקלים.

את הפרויקט, כמו עשרה פרויקטים נוספים של החברה ברחבי הארץ, מלווה פיננסית בנק הפועלים.

אבישי מאירוביץ מקבוצת "בית ירושלמי" סיפר: "בית הכרם היא הפנינה של ירושלים ואנחנו שמחים לפתח את השכונה ולהצעיד אותה אל המאה ה-21, בהתאם למדיניות הוועדה המחוזית והמקומית לצופף ולעודד בנייה לגובה על ציר הרכבת הקלה. כך ניתן להנות מאיכות החיים של בית הכרם, עם הקירבה למוסדות חינוך והתרבות מחד, וגישה מהירה ויעילה אל תוך העיר והחוצה ממנה, גם ללא רכב פרטי. קבוצת 'בית ירושלמי' תמשיך לבנות ולפתח את ירושלים עוד שנים רבות, זה הבית שלנו".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. חיה אברמסקי

    נראה לי שכל במגדלים האלה , יותר מידי , עוד יתפוצצו לנו בפנים ,
    זה גורם להרס התשתיות , גורם לצפיפות ,,, שלא לדבר על תשתיות מים , צנרת חשמל
    כל זה עד הפיצוץ
    זה מתאים לסביבה חדשה ,, יש לי בלב הרגשה לא טובה , בני אדם הורסים יותר ממה שבונים

  2. חדל קשקשת

    מחרבים את כל העיר הזו עם מגדלים כעורים בכל מקום ובכל שכונה, כשהם לא מתאימים כלל לתשתיות סביבם ולא לצביון הכ"כ מיוחד של העיר. בכייה לדורות. ממש חורבן ונזק חסר תקנה לעיר ייחודית בקנה מידה עולמי. כ"כ חבל.

  3. רק תוהה לעצמי

    קצת תמוה לקרוא לזה פרויקט פינוי בינוי: מפגש הרחובות הרצל וחזון ציון הוא מגרש ריק חביב(וירוק) עם כמה בקתות נטושות זה מכבר בשל מטרד הרעש. יש לתקן ולקצר ל" פרויקט בינוי".

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר