הפגודה בתהליכי בנייה (צילום: תום עמית)
הפגודה בתהליכי בנייה (צילום: תום עמית)

אטרקצייה חדשה בירושלים: פגודה יפנית נבנית בגן הבוטני

הפגודה, שנבנתה בשיטה מסורתית על ידי נגרים מאסטרים שהגיעו במיוחד מיפן, תמוקם בסמוך לשמורת עצי הדובדבן היפנים ותשולב עם המשך חלקת יפן העתידה להיבנות בצמוד

פורסם בתאריך: 3.5.23 13:17

מי שנסע על כביש בזק לאחרונה בוודאי שם לב למבנה ייחודי המבצבץ לו מאזור הגן הבוטני האוניברסיטאי. בשיתוף עירית ירושלים, הרל"י והגן הבוטני יתחדש הגן במבנה חדש, פגודה – בית יפני, שנבנה בשיטה מסורתית כמו ביפן, על ידי נגרים מאסטרים שהגיעו במיוחד מיפן. הפגודה תמוקם בסמוך לשמורת עצי הדובדבן היפנים ותשולב עם המשך חלקת יפן העתידה להיבנות בצמוד.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


מחפשים דירה ברמת אשכול? היכנסו ללוח הנדל"ן של ירושלים


עבודות בניית הפגודה אמורות להסתיים לקראת סוף השנה והמבנה אמור לשמש בין היתר לפעילות סביב תרבות יפן, קורסים, שיעורים, אירועים ותערוכות מתחלפות במסגרת פסטיבל הסאקורה המתקיים בגן מדי שנה סביב פריחת הדובדבן.


הפגודה בתהליכי בנייה (צילום: תום עמית)

הפגודה בתהליכי בנייה (צילום: תום עמית)


ראש העיר משה ליאון: "הגן הבוטני ממשיך להשתדרג וממשיך להתחדש. בקרוב נפתח את הפגודה היפנית שנבנתה במיוחד בשביל הגן על ידי מומחים שהגיעו במיוחד מיפן. הציבור הירושלמי והמבקרים יזכו לקורסי העשרה מעניינים ומעשירים".

יו"ר הגן אלן ברקלי ומנכ"ל הגן תום עמית: "הגן הבוטני גאה בהתפתחותו ושמח להמשיך בשדרוג הגן וחוויית המבקר בו כמו גם בהקמת הפגודה הייחודית שאין שני לה בישראל הנבנית על ידי מאסטרים שהגיעו במיוחד מיפן".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר