מעצר החשודים (צילום: דוברות המשטרה)
מעצר (צילום: דוברות המשטרה)

צפו בתיעוד: רכבו על אופניים ותלשו דגלי ישראל מכלי רכב בסמוך לאוניברסיטה

הסוף לוונדילזם הלאומני בסמוך לקמפוס הר הצופים של האוניברסיטה? שני צעירים ממזרח העיר נעצרו לאחר שתועדו תולשים דגלי ישראל שהתנוססו על רכבים בשדרות צ''רצ'יל. במהלך המרדף נגרם נזק לניידת מאבנים שיודו לעבר השוטרים בעיסאוויה. צפו

פורסם בתאריך: 4.5.23 20:37

משטרת ירושלים עצרה הערב, חמישי (4.5) שני חשודים, נערים כבני 14, אשר השחיתו דגלי ישראל שהתנוססו על גבי רכבים בשדרות צ'רצ'יל בהר הצופים. החשודים נעצרו בסיוע והכוונה של תצפתיני מרכז השליטה של המשטרה.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


מחפשים דירה בגבעה הצרפתית? היכנסו ללוח הנדל"ן של ירושלים


במשטרה מציינים כי את המעצרים ביצעו שוטרי תחנת שלם ביחד עם לוחמי מג"ב. "בסיוע והכוונה של תצפיתני מרכז השליטה של מחוז ירושלים, אותרו ונעצרו שני החשודים על ידי השוטרים לאחר שעפ״י החשד תלשו זמן קצר לפני כן דגלי ישראל שהיו מונפים על כלי רכב ונמלטו ברכיבה מהמקום לאחר המעשה עד שנתפסו על ידי השוטרים".



שני הנערים, רכובים כאמור על אופניים, נמלטו מהשוטרים ולוחמי מג"ב לשכונת עיסאוויה. הכוחות רדפו אחריהם ובמהלך פעילות בעיסאוויה יודו אבנים לעבר השוטרים וכתוצאה מכך נגרם נזק לניידת משטרה ללא נפגעים בנפש בקרב כוחותנו שנאלצו להגיב. "החשודים שנעצרו על ידי השוטרים, הועברו לחקירה בתחנת שלם", מסכמים במשטרה. "משטרת ישראל תמשיך לפעול בנחישות למעצרם של פורעי חוק, בגירים או קטינים ונגד כל מי שינסה לפגוע בבטחון הציבור וברכושו".

 

 

 

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר