כוננות, היערכות, תגבור כוחות (צילום: דוברות המשטרה)
(צילום: דוברות המשטרה)

התכוון לבצע פיגוע באמצעות מספריים – המעצר של הפלסטיני בעיר העתיקה

השוטרים סיכלו פיגוע בעיר העתיקה ועצרו לחקירה את החשוד, פלסטיני תושב איו"ש, שתכנן לבצע את המעשה. החשוד יובא במהלך היום לדיון בהארכת מעצרו בבימ״ש השלום בירושלים

פורסם בתאריך: 9.5.23 10:17

פלסטיני תושב איו"ש בשנות ה-20 לחייו, נעצר אמש (שני) על ידי לוחמי מג"ב בעיר העתיקה, בחשד שהתכוון לבצע פיגוע באמצעות מספריים אותם הסליק בשקית שהייתה ברשותו. החשוד הועבר לחקירה במרחב דוד של מחוז ירושלים ובמהלך היום תבקש המשטרה להאריך את מעצרו.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


מחפשים דירה ברמות אשכול? היכנסו ללוח הנדל"ן של ירושלים


 

"אמש, במהלך פעילות של לוחמי מג"ב באזור העיר העתיקה בירושלים, הבחינו הלוחמים בחשוד שעורר באופן התנהגותו את חשדם", מוסרים במשטרה. "בבדיקה שערכו בכליו, נתפסו ברשות החשוד מספריים מוסלקים בשקית שנשא ובעקבות כך הוא נעצר לחקירה".

"החשוד הועבר לחקירה במרחב דוד ממנה עלה כי החשוד התכוון לבצע פיגוע במועד סמוך למעצרו ובאמצעות המספריים המוסלקים שנתפסו ברשותו", עוד נמסר.

כאמור, החשוד יובא במהלך היום לדיון בהארכת מעצרו בבימ״ש השלום בירושלים, לטובת המשך החקירה.

"סיכול פיגוע זה התאפשר בזכות ערנותם ודריכותם של השוטרים ולוחמי מג"ב שמנעו פגיעה בחיי אדם", מציינים במשטרה. "מדובר בסיכול נוסף במהלך התקופה האחרונה הודות לפעילות נחושה ומקצועית של שוטרי מחוז ירושלים ולוחמי מג"ב תוך מאבק עיקש בטרור ובחשודים המעורבים בכך, תוך מיצוי יכולות מבצעיות ואמצעים, במטרה לסכל איומים וכוונות טרור מכל סוג שהם- למען ביטחון אזרחי מדינת ישראל".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר