בית הכנסת בפסגת זאב (צילום: כבאות והצלה ירושלים)
בית הכנסת בפסגת זאב (צילום: כבאות והצלה ירושלים)

פסגת זאב: תקרת בית כנסת שנבנה כנראה ללא היתר בבניין מגורים קרסה

בשעות הבוקר הוזנקו כוחות כיבוי והצלה לרחוב אליהו מרידור בפסגת זאב בעקבות דיווח על קריסת תקרה. למרבה המזל, התקרה קרסה לפני הגעת המתפללים לבית הכנסת ובכך נמנע אסון כבד. בעקבות הקריסה הוחלט לפנות את הדירה מעל בית הכנסת ולסגור אותו לאלתר

פורסם בתאריך: 21.5.23 11:14

תקרת בית כנסת שנבנה ככל הנראה ללא היתרים וללא אישורים מתאימים קרסה הבוקר בפסגת זאב. על פי כבאות והצלה ירושלים, אשר הוזעקו למקום, אסון כבד נמנע לאור זאת שהתקרה קרסה עוד בטרם הגיעו מתפללים אל בית הכנסת.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


מחפשים דירה בצפון העיר? היכנסו ללוח הנדל"ן של ירושלים


מכבאות והצלה ירושלים נמסר: "בשעות הבוקר, הוזנקו צוותי כיבוי והצלה מתחנות מרחב "האומה" בעקבות דיווח על קריסת תקרה בבניין הנמצא ברחוב אליהו מרידור בשכונת פסגת זאב. לוחמי האש שהגיעו בתוך זמן קצר למקום, הבחינו, כי בבית כנסת שנבנה בתוך בניין מגורים, ככה"נ על פניו ללא היתר, קרסה התקרה, תקרה שבבדיקה ראשונית, נבנתה בצורה לא תקנית וללא היתר כנדרש".

 

 

בהמלצת מהנדס מבנים מסוכנים של עיריית ירושלים, הוחלט לפנות את הדירה מעל בית הכנסת ולסגור את בית הכנסת עד להודעה חדשה.

רשף נח יונה מפקד משמרת בתחנת "האומה": "הבוקר, בסמוך לשעה 7:00 קיבלנו קריאה על קריסה של תקרה בפסגת זאב. צוותי כיבוי וחילוץ מתחנת "פסגה" הסמוכה, וצוותים נוספים מתחנת מרחב "האומה" הוזנקו והגיעו בתוך זמן קצר למקום. הצוותים שהגיעו למקום, הבחינו בתקרה שקרסה בתוך בית כנסת השוכן בבניין מגורים. למרבה המזל, התקרה קרסה טרם הגעת המתפללים הבוקר לתפילה, אם חלילה היו אנשים בבית הכנסת בזמן קריסת התקרה, יתכן והיו נפגעים בגוף ובנפש".

עוד מוסיף רשף יונה: "החשד הראשוני שלנו שהתקרה נבנתה באופן לא תקני, ועקב דליפת מים מהדירה מעל בית הכנסת, התקרה נחלשה וקרסה. בכדי למנוע סיכון נוסף לתושבי המקום, הזמנו למקום מהנדס מבנים מסוכנים של עיריית ירושלים, אשר קבע, כי יש לסגור את בית הכנסת ולפנות את הדירה מעליו".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. ניר

    "שנבנה כנראה ללא היתר בנייה"?! לא בדקתם לפני פרסום הכתבה?? גם על בחורה נאנסת הכותרת היא שכנראה עסקה בזנות ופיתתה את אונסיה??. אתם צאצאי השטן.

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר