המקום וצו הסגירה (צילום: דובורת המשטרה)
המקום וצו הסגירה (צילום: דובורת המשטרה)

במסווה של בית קפה: המשטרה חשפה בית הימורים ברחוב הנביאים

בפעילות משטרתית, הכוללת חקירה וסיכול ניסיון ייבוא סמים מסוכנים מחו״ל לישראל במשקל רב, המשטרה חשפה וסגרה אמש, שלישי, בצו סגירה של ממ״ז ירושלים, מקום המשמש להימורים בלתי חוקיים במרכז ירושלים בבעלות אחד החשודים שנעצרו

פורסם בתאריך: 31.5.23 14:05

בימים אלו המשטרה מנהלת חקירה שהפכה בשבוע שעבר לגלויה, לאחר שהיחידה המרכזית במחוז ירושלים חשפה רשת חשודים מישראל שניסו לרכוש ולייבא מחו״ל ולסחור בסמים מסוכנים מסוג קוקאין במשקל של מאות ק״ג תמורת מיליוני שקלים.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


מחפשים דירה במושבה הגרמנית? היכנסו ללוח הנדל"ן של ירושלים


כאמור, בשבוע שעבר עצרו בלשי ימ״ר ירושלים 8 חשודים, בהם תושבי מזרח ירושלים ושני אזרחי ספרד. ברכבו של אחד מהחשודים איתרו בלשי המשטרה 130,000 דולר במזומן, שעפ"י החשד, היו אמורים לשמש לרכישת סמים במסגרת העסקה הראשונה שהתכוונו לבצע. כמו כן, נתפס בחיפוש שנערך ברשות החשודים עוד כ-80,000 שקלים ועוד כסף מזומן במטבעות זרים. החשודים שנעצרו נלקחו לחקירה ביחידה המרכזית של מחוז ירושלים. מעצרם של שבעה מהחשודים הוארך בבימ״ש, ובהמשך שניים מהם נשלחו למעצר בית והחקירה נמשכת במטרה למצות את הדין עם המעורבים.

ממשטרת ירושלים נמסר כינ"במהלך החקירה הסמויה שבוצעה, נחשף ע״י חוקרי ימ״ר ירושלים ברחוב הנביאים במרכז העיר, מקום המשמש להימורים בלתי חוקיים במסווה של בית קפה, בבעלות אחד החשודים שנעצרו בפרשיית ייבוא הסמים. החשוד – תושב מזרח ירושלים בשנות ה-40 לחייו.

"בשבוע שעבר במהלך ביצוע המעצרים, נכנסו בלשי ימ״ר ירושלים למקום עם צו בימ״ש ותפסו בזמן אמת מהמרים במקום, וכן עשרות אלפי שקלים ששימשו להימורים. עפ״י החשד, בעלי המקום היה גובה תשלום עבור זמן משחק של המהמרים במקום, מכל מהמר בנפרד. חלק מהמעורבים זומנו לחקירה וכאמור החשוד בהפעלת בית ההימורים נעצר במסגרת הפרשה".

אתמול, נחתם על ידי מפקד מחוז ירושלים ניצב דורון תורג׳מן צו מנהלי לסגירת המקום למשך 30 ימים, מתוקף סמכותו בחוק ״הגבלת שימוש במקום לשם מניעת ביצוע עבירות״. במקביל להמשך חקירת פרשת ייבוא הסמים, החקירה נמשכת גם ביחס להימורים הבלתי החוקיים שעפ״י החשד בוצעו במקום.

במשטרה שבים ומדגישים כי "משטרת ישראל פועלת בכל האמצעים העומדים לרשותה במאבק בפשיעה על כל גווניה, ובכל זה נגד פעילות עבריינית של הימורים בלתי חוקיים, ותגיע גם לכל אותם מקומות המוסווים כעסקים תמימים ולמעשה מנהלים במקום פעילות עבריינית של הימורים בלתי חוקיים".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר