הבניין החדש במרכז האקדמי לב
הבניין החדש במרכז האקדמי לב (צילום: מיכאל ארנבורג)

האכלוס בקרוב: נחנך בניין מעונות חדש לסטודנטים נשואים במרכז האקדמי לב

המבנה מכיל דירות שלושה חדרים מרווחות המותאמות לזוגות צעירים עם ילדים קטנים, כחלק ממתחם הכולל גם גן שעשועים, ג'ימבורי ומעון יום. "השכירות תהיה זולה באופן משמעותי", אומר סמנכ"ל הבינוי

פורסם בתאריך: 7.6.23 10:19

הנהלת המרכז האקדמי לב חנכה השבוע את בניין מעונות שרמן לסטודנטים נשואים, לאחר השלמת עבודות שיפוץ בעלות של 5 וחצי מיליון שקלים. המבנה מכיל דירות שלושה חדרים מרווחות המותאמות לזוגות צעירים עם ילדים קטנים, כחלק ממתחם הכולל גם גן שעשועים, ג'ימבורי ומעון יום.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


מחפשים דירה בארמון הנציב? היכנסו ללוח הנדל"ן של ירושלים


"אכלוס הדירות צפוי להתחיל בקרוב וההתעניינות גבוהה מאוד, שכן מדובר בפתרון דיור נוח, מפנק וזול", מציין סמנכ"ל הבינוי במרכז אוריאל בן נון. "קמפוס לב ממוקם במרכזה של ירושלים ומתחם המעונות סמוך לכיתות הלימוד, למעבדות ולבית המדרש. בנוסף לכך השכירות תהיה זולה באופן משמעותי".


הבניין החדש במרכז האקדמי לב

טקס חניכת הבניין החדש במרכז האקדמי לב (צילום: מיכאל ארנבורג)


"הקהילתיות המאפיינת את מתחם המעונות היא עשירה ומאוד ייחודית", מציין ראש מנהל תלמידים במרכז אלי שלמן. "בנוסף לקידושים משותפים שנערכים כאן בשבתות ופעילויות סביב לוח השנה, יש פה גם הווי חיים אקדמי משותף. משפחות צעירות, שנמצאות כולן בשלבים הראשונים של הכניסה לחיים המקצועיים, מקיימות כאן שגרת חיים של מעורבות הדדית, תמיכה, עזרה ואכפתיות בכל מה שקשור להווי הלימודים התורני, האקדמי והמחקרי שמתבצע במרחק הליכה מהבית שלהם".

תגובות

תגובה אחת
  1. אזרח מתוסכל

    נמאס שדואגים לפתרונות דיור רק לחרדים ועוד מתלוננים על אפליה שאין אח ורע לו. בזמן ששופכים סכומים לבנית מעונות מרווחות למשפחות סטודנטים חילונים נדרשים לשרוד בפחונים.

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר