פעילות סטודנטים (צילום: מיכאל חזוני, בני עקיבא)
פעילות סטודנטים (צילום: בני עקיבא)

בשורה לסטודנטים בירושלים: כפר סטודנטים חדש יוקם בקרית מנחם

כפר סטודנטים חדש יוקם בשכונת קרית מנחם בשיתוף תנועת הבוגרים של בני עקיבא ומוסדות חורב. הכפר החדש צפוי להיות אחד מכפרי הסטודנטים המובילים בעיר ולהצטרף ל-1500 הסטודנטים בכפרים ברחבי הארץ. "יעניק מעטפת חברתית חשובה לעיר", אומרת סגנית ראש העיר חגית משה

פורסם בתאריך: 12.6.23 12:16

בשורה משמחת לסטודנטים בירושלים: כפר סטודנטים חדש יוקם בשנה הבאה בעיר. תנועת הבוגרים של בני עקיבא ומוסדות חורב בעיר הודיעו לאחרונה על פתיחת ההרשמה לכפר שיוקם בשכונת קרית מנחם.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


מחפשים דירה בבית הכרם? היכנסו ללוח הנדל"ן של ירושלים


"מדובר למעשה ביוזמה של מוסדות חורב בירושלים", מציינים בתנועת בני עקיבא, "שהחליטו לכבוד ציון שנת ה-90 שנה להיווסדם, לדאוג גם לציבור הסטודנטים והסטודנטיות, כקומה נוספת מעל שלב כיתות א'-יב', ולהקים מסגרת ייחודית שתדאג להם, תעניק מלגות ותעזור בשכר הדירה. הכפר ילווה על ידי עמותת חורב וראשי המוסדות ויפעל ברוח של תורה עם דרך ארץ".

מי שתמכה ועזרה להקים את הכפר החדש היא סגנית ראש העיר ומחזיקת תיק החינוך, חגית משה, שאמרה: "כפר הסטודנטים של בני עקיבא ומוסדות חורב הוא המשך המעורבות והחיבור לסטודנטים. אני מאוד שמחה על ההקמה של הכפר החדש שמצטרף לעוד חמישה כפרי סטודנטים הקיימים בירושלים, היוצרים עולם סטודנטיאלי משמעותי ודתי לאומי בעיר. כפר הסטודנטים יביא להמשכיות חינוכית וערכית גם בתקופת הלימודים האקדמאים, ואף יעניק מעטפת חברתית חשובה לעיר ירושלים".

מנכ"ל מוסדות חורב מוטי שוחטמן: "מוסדות חורב המציינים 90 שנה להיווסדם, שמחים לקחת את היוזמה ולהיות לעזר לבוגרים ובוגרות של מוסדות החינוך הציוני-דתי בשלב הסטודנטיאלי, המיוחד והמאתגר, של חייהם. זהו אתגר נוסף שחורב לוקחת על עצמה להעצמת רוח תורה עם דרך ארץ בקרב הסטודנטים בירושלים".

ראש תנועת הבוגרים בבני עקיבא אליעד אברקי: "תנועת הבוגרים של בני עקיבא ממשיכה להעצים את פעילות כפרי הסטודנטים ברחבי הארץ- וכעת בשעה טובה כפר חדש יוצא לדרך. יחד עם מוסדות חורב ועיריית ירושלים צפוי הכפר החדש בקרית מנחם להיות אחד מכפרי הסטודנטים המובילים בעיר ולהצטרף ל-1500 הסטודנטים והסטודנטיות בכפרים ברחבי הארץ ולהיות חלק משמעותי בעשיה המקומית".

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר