המועדון החדש (צילום: ארנון בוסאני)
המועדון החדש (צילום: ארנון בוסאני)

החלום שהתגשם: שבט אמיר של הצופים נכנס לביתו החדש בארמון הנציב

בתרומת מועדון העסקים של נוצרים למען ישראל מהולנד, הקרן לירושלים השלימה את בנייתו של מועדון הנוער החדש בתלפיות מזרח. המבנה, המשתרע על פני כ-300 מ"ר, כולל אולם התכנסות מרכזי, כיתות לימוד ומרחב חוץ גדול ומזמין

פורסם בתאריך: 12.6.23 16:20

אחרי שנים של חלומות ונדודים, שבט אמיר של הצופים בשכונת ארמון הנציב זכה בבית קבע משלו עם פתיחת מועדון הנוער בשכונה. המועדון, שנבנה על ידי הקרן לירושלים בתרומתם הנדיבה של מועדון העסקים של ארגון נוצרים למען ישראל ובשיתוף מפעל הפיס ועיריית ירושלים, ישרת את חניכי הצופים לצד פעילויות רבות המתוכננות לכל בני הנוער בשכונה.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


מחפשים דירה בבית הכרם? היכנסו ללוח הנדל"ן של ירושלים


"המבנה, המשתרע על פני כ-300 מ"ר, כולל אולם התכנסות מרכזי, כיתות לימוד ומרחב חוץ גדול ומזמין", נמסר ל"כל העיר". "בנוסף, נבנו במקום מחסנים ושטחים לאחסון הציוד של תנועת הצופים לקראת יציאה למחנות ושאר פעילויות. המועדון החדש מונגש ואף ניתן להגיע אליו משטח בית הספר תל"י קריית מוריה לנוחיותם של בני הנוער והילדים. הקרן לירושלים דאגה אף להוסיף במקום ציוד מולטימדיה לשימוש עתידי".

טקס חנוכת המבנה התקיים במעמד ראש העיר משה ליאון ובהשתתפות נשיא הקרן לירושלים שי דורון, מנכ"ל הקרן אמרי בן-עמי, מנהל ארגון נוצרים למען ישראל רוג'ר ואן אורד וחברי מועצת העיר. בנוסף הגיעו לטקס נציגי התורמים ממועדון העסקים של ארגון נוצרים למען ישראל מהולנד, ובראשם יושב הראש טימו נימאייר, שהתערבבו בין  עשרות חניכים ובוגרים של שבט אמיר ותושבים רבים מהשכונה.


בני הנוער של השבט (צילום: ארנון בוסאני)

בני הנוער של השבט (צילום: ארנון בוסאני)


 

ראש העיר משה ליאון הודה לתורמים ולכל השותפים בעשייה למען תנועות הנוער בעיר. "אנו משקיעים משאבים רבים בפיתוח תנועות הנוער בירושלים מתוך הבנה שהן בונות את הירושלמים והירושלמיות של המחר", אמר ראש העיר.

לחניכי הצופים אמר: "אני רוצה לאחל לכם שתיראו כאן שעות רבות של הנאה וצמיחה אישית ותשכילו לנצל את השנים היפות הללו להתבגרות וגדילה מתוך מחשבה על עתידכם, הוא העתיד של ירושלים כולה".

נשיא הקרן לירושלים שי דורון הודה בדבריו לארגון נוצרים למען ישראל מהולנד ואמר כי אלו הם ידידיה הטובים ביותר של ישראל ושל ירושלים. "אתם החברים הכי מסורים ונאמנים של העיר ירושלים ואני מודה לכם על כך מעומק הלב", אמר דורון בנאומו. "מועדון הנוער הזה הוא השקעה לטווח רחוק, כי המנהיגים העתידיים של החברה האזרחית בירושלים יצמחו מכאן".

לתושבי ארמון הנציב אמר דורון: "קיבלתם מתנה מדהימה בשנת ה- 50 לתלפיות מזרח שמצטרפת להשקעות רבות של הקרן לירושלים בשכונה. אתם חייבים לשמור על המקום הזה ולוודא שתהיה בו פעילות של מאות ילדים ובני נוער מתלפיות מזרח".  נשיא הקרן אף הודה להנהלת הקרן לירושלים ולצוות העובדים אשר עמלו על הקמת המבנה היפה במשך חודשים ארוכים והשלימו את בנייתו בזמן שנקבע.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר