המטה הארצי (צילום: בן ציון לוי, CC BY-SA 4.0, מתוך ויקיפדיה)
המטה הארצי (צילום: בן ציון לוי, CC BY-SA 4.0, מתוך ויקיפדיה)

מבוכה למשטרה: אחראי משמרת במטה הארצי נאשם במעשה מגונה והטרדה מינית של שוטרת

מכתב האישום, שהוגש לבית משפט השלום נגד השוטר עולה כי הוא הציע לשוטרת, שעליה פיקד לעיתים, הצעות בעלות אופי מיני, ביקש שתשלח תמונות אישיות בבגד ים ובמהלך משמרת אף ביצע בה מעשה מגונה, כשנישק אותה על הפה בניגוד לרצונה. ממשטרת ישראל נמסר: "עם הפתיחה בחקירה הוצא השוטר לחופשה כפויה. כתב האישום התקבל השבוע במשטרת ישראל, ובהתאם לכך, יישקל המשך שירותו של השוטר, כמקובל"

פורסם בתאריך: 13.6.23 10:45

אחראי משמרת ביחידה במטה הארצי נאשם במעשה מגונה והטרדה מינית של שוטרת בשירות חובה, שעליה פיקד לעיתים. כך עולה מכתב אישום שהוגש על ידי המחלקה לחקירות שוטרים (מח"ש) לבית משפט השלום בירושלים.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


מחפשים דירה ברמות? היכנסו ללוח הנדל"ן של ירושלים


על פי כתב האישום, הנאשם, השוטר, אחראי משמרת ביחידה במטה הארצי, הציע למתלוננת, שוטרת ביחידה שלו שעליה היה אמון מעת לעת, הצעות בעלות אופי מיני, בין היתר, ביקש שתשלח לו תמונות אישיות שלה וכן הציע לה להיפגש עמו מספר פעמים ביחידות, זאת למרות שהשוטרת סירבה להצעותיו ובמקרה אחד אף התלוננה בפני מפקדה הישיר.

עוד עולה מכתב האישום כי במהלך משמרת משותפת, הנאשם ביצע בשוטרת מעשה מגונה, כאשר נישק אותה על פיה בניגוד לרצונה.

יש לציין כי כתב האישום מתאר שלושה אישומים שנפרשו על פני זמן של למעלה מחצי שנה. האישום הראשון מייחס לשוטר, אחראי משמרת כאמור, עבירה של הטרדה מינית, כאשר על פי כתב האישום: "הנאשם הציע למתלוננת הצעות חוזרות בעלות אופי מיני תוך ניצול יחסי מרות".

 

 

באחד המקרים ביקש הנאשם מהשוטרת לשלוח לו תמונות שלה בבגד ים. בכתב האישום נכתב כי "בשל מעמדו ותפקידו שלחה המתלוננות לנאשם מספר תמונות שלה בבגד ים". עוד מתואר כי השוטר ידע כי מעשיו אינם תקינים, כשביקש מהמתלוננת למחוק את ההתכתבויות ביניהם תוך שהוא אומר "שחסר לה" שמישהו יראה אותם.

יצוין כי כתב האישום מגולל אירועים נוספים ובקשות נוספות של השוטר מהמתלוננת, שאחרי אחד המקרים אף התלוננה למפקד הישיר שלה על הטרדה.

האישום השני מייחס עבירה של מעשה מגונה. על פי המתואר בכתב האישום, במהלך משמרת משותפת, כשהשוטרת נמצאת תחת פיקודו של הנאשם כאחראי משמרת, במהלך שיחה ביניהם "נגע הנאשם בירכה של המתלוננת וליטף אותה במשך שניות ספורות. בהמשך, נעמד הנאשם מאחורי המתלוננת ועיסה את כתפייה".

בסיום המשמרת, כך על פי כתב האישום, "הנאשם אחז בפניה של המתלוננת באמצעות ידו ונשק אותה בפיה, זאת בניגוד לרצונה".

ימים ספורים לאחר "הנשיקה", הטיחה השוטרת בפני הנאשם את חומרת מעשיו והוא בתגובה אמר לה לא לספר על כך לאף אחד.

האישום השלישי מייחס לנאשם עבירה של הטרדת עד, ומתוארת בו פנייה של הנאשם אל השוטרת לאחר שהתלוננה במח"ש, כאשר הוא ניסה לדלות ממנה מידע על כך.

ממשטרת ישראל נמסר: "עם הפתיחה בחקירה הוצא השוטר לחופשה כפויה. כתב האישום התקבל השבוע במשטרת ישראל, ובהתאם לכך, יישקל המשך שירותו של השוטר, כמקובל".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר