קרדיט: דוברות המשרד לביטחון לאומי
מוקד 105 במשרד לביטחון לאומי (צילום: דוברות המשרד לביטחון לאומי)

לקראת חופשת הקיץ: שירות מקוון לפניות הורים וילדים בירושלים להגנה על קטינים ברשת

לראשונה המשרד לביטחון לאומי מקדם שירות מקוון לפניות הורים וילדים במסגרת המטה הלאומי להגנה על ילדים ברשת. הטופס המקוון ידידותי ונוח למשתמש מאפשר פנייה בכתב למוקד 105 לדיווח על פגיעה בקטינים ברשת בעברית ובערבית לצרף בקלות גם תכני מדיה, קבצים, צילומי מסך, תמונות וסרטונים

פורסם בתאריך: 21.6.23 09:28

לקראת חופשת הקיץ: הורי וילדי ירושלים – יש מי ששומר על הילדים שלכם ברשת. לראשונה המשרד לביטחון לאומי מקדם שירות מקוון לפניות הורים וילדים במסגרת המטה הלאומי להגנה על ילדים ברשת – יחידה 105 בלהב 433.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


מחפשים דירה בקטמון הישנה? היכנסו ללוח הנדל"ן של ירושלים


הטופס המקוון מאפשר פנייה בכתב למוקד 105 לדיווח על פגיעה בקטינים ברשת. השירות המקוון קיים בעברית ובערבית ומעניק מענה למי שמעוניין לפנות בכתב על גבי טופס ידידותי ונוח למשתמש המאפשר לצרף בקלות גם תכני מדיה, קבצים, צילומי מסך, תמונות וסרטונים.

השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר: "הגנה על ילדים ברשת זהו יעד חשוב ביותר. במטרה לצמצם אלימות ופגיעה בילדים ברשת, המשרד לביטחון לאומי פועל בין היתר בשיתוף עם טיקטוק ישראל, גוגל ישראל, חברת מטא ועוד. אפשרות הפנייה המקוונת תעודד אוכלוסיות נוספות להגיש פנייה ולשתף באופן המתאים גם לאוכלוסיות מגוונות, לילדים ולהורים עם צרכים מיוחדים".

יש לציין כי מוקד 105 הוא מוקד לאומי המשלב פעילות משטרתית ואזרחית במאבק באלימות בילדים ונוער ברשת ובמסגרתו פועל דסק שותפויות אזרחי בהובלת המשרד לביטחון לאומי בשיתוף עם משרד החינוך, משרד הבריאות ומשרד הרווחה והביטחון החברתי. מוקד 105 טיפל מיום הקמתו לפני כחמש שנים ב- 45,000 אירועי פגיעה בקטינים ברשת. בכל מקרה של חשד לפגיעה בקטינים ברשת יש לפנות למוקד 105. להורדת הטופס המקוון היכנסו עכשיו לאתר המטה הלאומי להגנה על ילדים ברשת>>* www.105.gov.il

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר