ניידת משטרה, משטרת ירושלים צילום דוברות המשטרה
ניידות משטרה (צילום: דוברות המשטרה)

במהלך מרדף בצפון העיר: שלושה שוטרים נפצעו קל-בינוני

שלושה שוטרים נפצעו הבוקר, חמישי, באורח קל-בינוני בפעילות במנהרת הארזים, כאשר הם זיהו רכב עם נגרר ועליו כלי הנדסי החשוד כגנוב, וביצעו חסימה על מנת לסכל את גניבת הרכב. הרכב הגנוב ביצע תאונה עצמית

פורסם בתאריך: 22.6.23 09:29

3 שוטרים נפצעו קל-בינוני במהלך מעצר של צעיר תושב מזרח ירושלים שחשוד בגניבה. השוטרים זיהו רכב עם נגרר ועליו כלי הנדסי החשוד כגנוב, והציבו בתגובה מחסום. על פי המשטרה, החשוד פרץ את המחסום ובמהלך הניסיון לעוצרו, הניידות ביצעו תאונת דרכים. הרכב הגנוב ביצע תאונה עצמית.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד


מחפשים דירה בקטמון הישנה? היכנסו ללוח הנדל"ן של ירושלים

ממשטרת ירושלים נמסר כי "בשעות הבוקר המוקדמות, בפעילות יזומה של שוטרי תחנת לב הבירה ממחוז ירושלים במנהרת הארזים, השוטרים זיהו רכב עם נגרר ועליו כלי הנדסי החשוד כגנוב, וביצעו חסימה על מנת לסכל את גניבת הרכב. בעת שנהג הרכב הבחין בשוטרים, הוא החל להימלט תוך שהוא נהג בפראות, ופרץ את החסימה שביצעו השוטרים.

"השוטרים שהבחינו ברכב שנהג בפראות ופרץ את המחסום, ניסו לסכל את גניבת הרכב ובמהלך הניסיון לעוצרו הניידות המשטרתיות ביצעו תאונת דרכים. כתוצאה מכך, 3 שוטרים נפגעו באורח קל עד בינוני (עפ"י גורמי רפואה) והם פונו לקבלת טיפול רפואי".

עוד נמסר כי "בשלב מסוים, נהג הרכב הגנוב ביצע תאונה עצמית שכתוצאה ממנה הנגרר, שהיה מחובר לרכב, התהפך סמוך לצומת רמת שלמה ונהג הרכב נמלט רגלית מהמקום.

"זמן קצר לאחר התאונה, שוטרים נוספים שהגיעו למקום וביצעו סריקות אחר החשוד שנמלט, עצרו נהג רכב נוסף, תושב אבו תור כבן 18, שעפ"י החשד היה מעורב במקרה. החשוד נעצר והועבר לחקירה בתחנת לב הבירה".

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר