זירת הפיגוע במעבר קלנדיה, הנשק של המחבל (צילומים: דוברות המשטרה)
זירת הפיגוע במעבר קלנדיה, הנשק של המחבל (צילומים: דוברות המשטרה)

הלילה: 2 פצועים קל בפיגוע ירי במחסום קלנדיה. המחבל חוסל

קצת לפני השעה 3 הגיע מחבל למעבר בצפון ירושלים וביצע ירי לעבר הכוחות שפעלו במקום. כתוצאה מהירי נפגעו מאבטח אזרחי ואדם נוסף באורח קל. המחבל נורה על ידי כוחות הביטחון, ובהמשך נקבע מותו

פורסם בתאריך: 24.6.23 09:17

פיגוע ירי אירע הלילה, בין שישי לשבת, במחסום קלנדיה בצפון ירושלים. כתוצאה מהירי, נפגעו שני בני אדם קל, אחד מהם מאבטח אזרחי שפעל במקום. המחבל נורה על ידי הכוחות, ובהמשך נקבע מותו.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


מחפשים בצפון העיר? היכנסו ללוח הנדל"ן של ירושלים


ממשטרת ירושלים נמסר: "המחבל, שפרטיו טרם התבררו עד כה, הגיע רגלית מכיוון איו"ש וירה מנשק מסוג m-16 לעבר הכוחות שפעלו במקום. כוחות הבטחון שפעלו במעבר, חתרו למגע ירו לעברו תחת אש וניטרלו את המחבל. בהמשך, נקבע מותו של המחבל והנשק באמצעותו ביצע המחבל את הירי, נתפס על ידי השוטרים לצד מספר מחסניות ששימשו אותו".


זירת הפיגוע במעבר קלנדיה (צילומים: דוברות המשטרה)

זירת הפיגוע במעבר קלנדיה (צילומים: דוברות המשטרה)


כאמור, במהלך חילופי האש נפצעו באורח קל שני בני אדם, בהם מאבטח אזרחי שנפגע בכף ידו ופונה להמשך טיפול בהדסה עין כרם.

במשטרה מוסיפים כי "כוחות משטרה של מחוז ירושלים, לוחמי מג״ב עוטף ירושלים וכוחות צה״ל הוזעקו למקום והחלו בסריקות לצד פעולות נוספות לאיסוף ממצאים בזירת הפיגוע ע״י שוטרי הזיהוי הפלילי, חוקרי המשטרה וחבלני מחוז ירושלים".

 

 

 

אל הזירה הגיע מפקד מחוז ירושלים ניצב דורון תורג'מן, שקיים ההערכת מצב במעבר קלנדיה ואמר: ״הפיגוע הזה מחדד את כל נושא הפוטנציאל והמוטיבציה בהיבטי הפח״ע במעברים. מדובר בפיגוע ירי שבוצע עם נשק חם לעבר כוחותנו באמצע הלילה. הזיהוי של המחבל שפתח באש היה מיידי, והכוח שהיה במעבר, פעל בצורה מדוייקת ומקצועית עד להשלמת הפעולה הנדרשת לנטרול המפגע. תגובתם של הכוחות שפעלו במחסום וחתרו למגע לנטרול המחבל, סיימו את האירוע בצורה טובה כפי שמצופה מהם".


הנשק והמחסניות (צילום: דוברות המשטרה)

הנשק והמחסניות (צילום: דוברות המשטרה)


חובשי מד"א, תאיר עסיס ויאיר גרסטל סיפרו, שטיפלו בפצועים: "כשקיבלנו את הדיווח על הפיגוע היינו סמוך למקום והגענו במהירות, ראינו 2 גברים בהכרה מלאה שהתהלכו במקום, אחד מהם צעיר כבן 22 ניגש אלינו לאמבולנס כשהוא עם פציעה בכף היד כתוצאה מנתזי ירי, הענקנו לו טיפול רפואי, חבשנו את את מקום הפציעה ופינינו אותו לבית החולים כשמצבו קל. הגבר השני כבן 24 סבל מחבלה קלה ולאחר טיפול בשטח פינינו אותו להמשך בדיקות וטיפול בבית החולים כשמצבו קל".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר