גן ילדים (צילום אילוסטרציה: Pixabay.com)
(צילום אילוסטרציה: Pixabay.com)

שבר בגולגולת וסימני חניקה: אלימות מזעזעת בפעוטון במזרח העיר

היום, שלישי, יוגש כתב אישום נגד עובדת בפעוטון בכפר עקב שנחשדת באלימות פיזית מתמשכת כלפי הפעוטות. במשטרה מציינים כי החקירה החלה בעקבות דיווח מבית החולים על חשד לאלימות כלפי בת 9 חודשים

פורסם בתאריך: 27.6.23 08:23

המשטרה השלימה חקירת עובדת פעוטון, שנעצרה לאחרונה בחשד להתעללות ואלימות פיזית מתמשכת כלפי פעוטות במעון בכפר עקב. בימים האחרונים הוגשה נגדה הצהרת תובע והיום, שלישי, צפוי נגדה כתב אישום.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


מחפשים דירה באחת משכונות דרום העיר? היכנסו ללוח הנדל"ן של ירושלים


כזכור, כפי שפורסם ב"כל העיר", מוקדם יותר החודש התקבל במשטרה דיווח מבית החולים על חשד לאלימות כלפי פעוטה בת 9 חודשים בפעוטון בכפר עקב. לפי הדיווח שהתקבל במשטרה, אם שהגיעה לפעוטון בכפר עקב לקחת את בתה הפעוטה, זיהתה סימני אלימות על גופה. הפעוטה פונתה לבית החולים עם סימני חניקה על צווארה וחבלות חמורות על גופה, ושם אובחן אצלה גם שברים בגולגולתה.

זמן קצר לאחר הדיווח, שוטרי תחנת שפט שפתחו בחקירת המקרה, איתרו את עובדת הפעוטון החשודה במעשים (פלסטינית תושבת איו"ש ללא אישורי שהיה, בשנות ה- 50 לחייה). החשודה נעצרה לחקירה בחשד לתקיפת הפעוטה.

 

 

מהחקירה עלה כי לא מדובר במקרה בודד. החשודה הייתה מעורבת בעוד מקרי אלימות והתעללות שארעו במהלך החודש האחרון נגד פעוטות נוספים בפעוטון. עם סיום החקירה במשטרה בימים האחרונים, בסוף השבוע האחרון הוגשה נגדה הצהרת תובע. כמו כן, מעצרה הוארך עד היום, שלישי, 27.6, לצורך הגשת כתב אישום על ידי הפרקליטות.

מדובר במקרה נוסף שבו מי שאמור לשמור על היקר לנו מכל פועל באלימות פיזית חמורה וסדרתית – עד כדי חבלות בגוף ושבר בגולגולת שנגרם לפעוטה. משטרת ישראל תמשיך לחקור ולטפל ביסודיות בכל חשד לעבירות אלימות נגד פעוטות וחסרי ישע, במטרה למצות את הדין עם כל מי שמרים את ידו על פעוטות שבמשמרתו ומתעלל בהם במקום להגן עליהם.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר