מעצר (צילום: דוברות המשטרה)
מעצר (צילום: דוברות המשטרה)

במרכז ירושלים: בן 34 סיפק סמים לקטינה וביצע בה עבירות מין

כתב אישום הוגש הבוקר, שישי, כנגד תושב ירושלים שנאשם כי סיפק לקטינה סמים, לקח אותה למקום מבודד במרכז העיר שם ביצע בה עבירות מין. הקטינה הצליחה לברוח בסיוע של חברתה

פורסם בתאריך: 7.7.23 10:01

הותר לפרסום: תושב ירושלים, בן 34, סיפק סמים לקטינה, הוביל אותה למקום מבודד ושם, כשהיא תחת השפעת הסמים, ביצע בה עבירות מין עד שהצליחה להימלט. הבוקר, שישי, הוגש כנגד הגבר כתב אישום.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


מחפשים דירה בארנונה? היכנסו ללוח הנדל"ן של ירושלים


מהחקירה, שבוצעה על ידי תחנת 'לב הבירה', עולה כי האירוע התרחש לפני מספר חודשים, כשהקטינה הגיעה אל מרכז העיר, שם היא פגשה בחבריה וגם בחשוד אשר סיפק לה סמים. עוד עלה מהחקירה כי בהמשך הערב, כשהקורבן תחת השפעת סמים, הוביל אותה הגבר למקום מבודד וביצע בה עבירות מין.

על פי משטרת ירושלים, בהמשך כשניסה בן ה-34 לבצע בקורבן פעם נוספת את זממו, היא הצליחה הקורבן למנוע זאת באמתלה כי ברצונה לשתות מים. כשהשניים יצאו מהמקום המבודד שבו היו, הזעיקה הקטינה את חברתה והן נמלטו, זאת בזמן שהחשוד רודף אחריהן כשסכין בידו.

 

במשטרה מציינים כי הקטינה הגישה את התלונה במשטרה רק באחרונה, וכי לפני כשבוע וחצי החשוד אותר לאחר שהיה מעורב באירוע תקיפה במרכז העיר.

חוקרת עבירות מין בתחנת לב הבירה במרחב ציון, רס"ר מאירה מלכה, אומרת כי "מדובר במקרה שבמהלכו ניצל החשוד את מצבה של הקורבן, ולאחר שסיפק לה סמים, פגע בה מינית ואף ניסה לסכל את מנוסתה לאחר מכן. גם בחלוף זמן ולאחר שגמלה בליבה ההחלטה להגיש תלונה על עבירות המין שעברה לחוקרי המשטרה, מיד בוצעו מגוון פעולות חקירתיות בכדי להגיע לחקר האמת. בסופו של יום, גובשה תשתית ראייתית לצורך הגשת כתב האישום. אנחנו נמשיך לחקור ביסודיות כל תלונה לביצוע עבירות מין, בפרט שמדובר בקטינים וחסרי ישע".

 

תגובות

תגובה אחת
  1. סימקה

    גועל נפש מה שאנשים עושים-גם קטינה, גם מסוממת, גם פגיעה מינית ואז עוד לרדוף אחריה עם סכין?!?!

    אוי ואבוי

    נ.ב. אחלה שימוש במילה אמתלה

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר