כיכר ספרא
כיכר ספרא

הר של ערעורי דוחות חניה: כ-13,000 ממתינים לתשובת העירייה

ל"כל העיר" נודע כי בכיכר ספרא נרשמים עיכובים במתן תשובות לערעורי דוחות החניה. העירייה: "פועלים לצמצם ככל שניתן את זמן המענה"

פורסם בתאריך: 5.8.17 19:19

ל"כל העיר" נודע כי נרשמים עיכובים במתן תשובות מטעם העירייה לערעורים על דוחות חניה. מדובר על כ-13,000 עררים שהוגשו כנגד דוחות חניה הממתינים לטיפול. העיכוב נגרם, ככל הנראה, בשל מחסור בכוח האדם – במספר עורכי הדין שמטפלים בנושא ערעורי דוחות.

גורם בכיר בעירייה מספר ל"כל העיר" כי "עד כה טיפלו בעררי הדוחות תשעה עורכי דין, אולם לאחרונה ארבעה מתוכם קיבלו קידום ועברו ביחד עם התקן לתפקידים אחרים. הדבר יצר סחבת של כחצי שנה במתן מענה לנהגים".

 

כיכר ספרא, עיריית ירושלים

 

בעירייה מדגישים השבוע כי לא מדובר ב'סחבת' – והיא פועלת לצמצם ככל שניתן את זמן המענה לערעורי הדוחות שעומדים ומחכים לתשובות בכיכר ספרא.

מהעירייה נמסר בתגובה: "בהתאם להנחיות היועץ המשפטי לממשלה על כל בקשה לביטול דוח נדרשת החלטה של התביעה העירונית. התביעה העירונית מטפלת בכל הערעורים תוך שימת דגש ויחס ראוי ענייני ומעמיק לכל פנייה, וזאת מתוך תפיסה שירות גבוהה. בשל העובדה כי מוגשים כ-6,000 ערעורים מידי חודש, לא קיימת סחבת אלא טיפול שוטף בפניות. העירייה פועלת לצמצם ככל שניתן את זמן המענה מבלי לוותר על מתן מענה ראוי ענייני ומקצועי לכל תושב. חשוב לציין כי כאשר תושב מערער, הוא לא נפגע כלל משפטית וההליך למעשה מעוכב עד להחלטת התובע".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. ירושלמית כאובה

    חבל על הזמן שלכם בכל העירעורים!!! מנסיון, מאז התחלף הראש עיר המצב ניהיה זוועה, אין צדק ! אין התחשבות! פקחים מסתובבים כל הזמן ומפציצים דוחות, וכמובן כל בקשה לביטול נענית בשלילה, פשוט רוע!!! המצב כך נוראי בכל מחלקות העיריה!!! אין אוזן קשבת ואין רחמים !! עיריית התעללות!!! כאילו שהם בסדר.. אני פשוט מרגישה רע מהמצב הזה

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר