יהונתן יוסף בעיר האוהלים בגן סאקר (צילום: יהונתן יוסף)
יהונתן יוסף בעיר האוהלים בגן סאקר (צילום: יהונתן יוסף)

דרישה לגיטימית או דמגוגיה בשקל? חבר המועצה יהונתן יוסף דורש – פינוי עיר האוהלים בגן סאקר

יוסף, חבר מועצת העירייה מטעם סיעת מאוחדים, פנה ליועץ המשפטי לעירייה אלי מלכה, לראש העיר משה ליאון ולמנכ"ל העירייה איציק לארי בדרישה לפנות את מאהלי המחאה שהוקמו אתמול, ראשון, בגן סאקר. "באם לא תפעל, אודיע לכל תושבי ישראל על פתיחת ערי אוהלים בכל הגנים הציבוריים בירושלים לרגל החופש הגדול וחגי תשרי", כתב. העירייה בתגובה: "נושא גן סאקר נמצא בבדיקה משפטית"

פורסם בתאריך: 23.7.23 17:08

דמגוגיה בשקל או שמא דרישה לגיטימית? חבר מועצת העירייה יהונתן יוסף (מאוחדים) דורש מראשי העירייה לפנות לאלתר את עיר האוהלים שהקימו מארגני המחאה נגד הרפורמה/מהפכה משפטית בגן סאקר.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


מחפשים דירה בדרום העיר? היכנסו ללוח הנדל"ן של ירושלים


כידוע, כפי שפורסם, אתמול (שבת) בסיום צעדת הרבבות לעבר ירושלים והפגנת ענק בכיכר אגרנט, רבים מהצועדים המשיכו לגן סאקר – שם הם הקימו מאהלי מחאה והם מתכוונים להישאר בהם בימים הקרובים, כאשר המאהלים ישמשו נקודת מוצא להפגנות השונות שצפויים בימים הקרובים נגד הרפורמה/מהפכה ונגד צמצום עילת הסבירות.

"הלילה", כתב יוסף במכתב שוהפנה ליועץ המשפטי לעירייה אלי מלכה, לראש העיר משה ליאון ולמנכ"ל העירייה איציק לארי, הוקמה עיר אוהלים בגן סאקר. כידוע לכולם הגן כמו כל הגנים הציבוריים מיועד לשימוש של תושבי ירושלים והלינה והקמת אוהלים והצבת מכשולים בו אסורה".

 

 

לטענת יוסף, "במהלך הלילה קיבלתי פניות רבות מתושבי השכונה הסמוכה על רעש ו-ונדליזם שנגרמו כתוצאה מהקמת עיר האוהלים. משטחי דשא, פרחים וצמחים נעקרו ונרמסו ורעש בלתי נסבל בקע כל הלילה מהגן".

לאור כל הדברים הללו, מבקש יוסף: "להורות היום על פינוי עיר האוהלים, להורות על בקרת נזקים ולחייב את מארגני ההפגנה בעלויות הנזקים. אבקשך להורות לפיקוח העירוני לחלק קנסות למקימי האוהלים".

בסיום מכתבו מוסיף יוסף אזהרה או איום, ומדגיש: "באם לא תפעל, אודיע לכל תושבי ישראל על פתיחת ערי אוהלים בכל הגנים הציבוריים בירושלים לרגל החופש הגדול וחגי תשרי".

יוסף, חשוב לא לציין, לא לבד: גם סגן ראש העיר אריה קינג (מאוחדים) מעלה דרישה דומה, ומשום מה מפנה אצבע מאשימה דווקא אל הדרג המקצועי בעירייה ולא אל קובעי המדיניות: "תושבי ירושלים לא יהיו שעיר לעזאזל של המוחים נגד הדמוקרטיה ובעד הדיקטטורה השיפוטית", כתב קינג, "פניתי לראש העיר ידידי משה ליאון, ובקשתיו להתערב לביטול ההנחיה המפלה והפוגענית וחסרת התקדים הזו", כתב קינג.

מעיריית ירושלים נמסר בתגובה: "ההודעה שרצה ברשתות ובווטסאפ הוצאה מהקשרה. אכיפת חניות מתבצעת כרגיל בכל חלקי העיר. כמו כן נדגיש כי נושא גן סאקר נמצא בבדיקה משפטית".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. חיה אברמסקי

    הם הופכים את בירת ישראל להודו .
    האמת שהם ממש חיות . איך הם שורדים בחום כל היום משוטטים אוכלים מלכלכים והכל בחוץ כמו חתולי רחוב או כלבים

  2. אנכסימנדרוס

    הרסו את רוב המדינה ועכשיו הם באו להחריב את ירושלים
    עדר מוסת של שמאלנים זומבים. כל מיני מנהיגים דמיקולו מסיתים והם צועדים..

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר