מקום המסתור של החשוד ברצח (צילום: דוברות המשטרה)
מקום המסתור של החשוד ברצח (צילום: דוברות המשטרה)

הרוצח ברח ליו"ש והסתתר בתוך מיטה: פוענח רצח מחודש אפריל

משטרת ירושלים פענחה את הרצח של מוחמד אבו-עסב, תושב מ.פ שועפאט, והגישה הצהרת תובע לקראת כתב אישום. החשוד ברצח, בן 18 ממחנה הפליטים שועפאט, אותר באזור בית לחם ונעצר על ידי המשטרה כשהסתתר בתוך מיטה

פורסם בתאריך: 26.7.23 12:15

אחרי למעלה משלושה חודשים: משטרת ישראל פיענחה את רצח תושב מ.פ שועפאט מוחמד אבו-עסב מחודש אפריל, והגישה הצהרת תובע לקראת כתב אישום נגד חשוד ברצח (18, מ.פ שועפאט). במהלך החקירה, שבוצעה ע"י ימ"ר ירושלים, נעצר גם אחיו של החשוד בחשד לשיבוש מהלכי חקירה והדחת עדים.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


מחפשים דירה בקרית היובל? היכנסו ללוח הנדל"ן של ירושלים


הרצח אירע בתאריך 16.4.2023 בשעות הצהריים, אז הגיעו למעבר מ.פ שועפאט ופונו לבתי חולים בירושלים, שני פצועים תושבי מ.פ שועפאט, האחד באורח אנוש והשני באורח בינוני עם פצעי ירי. בבית החולים נקבע מותו של מוחמד אבו-עסב, שנפצע באורח אנוש.

חוקרי ימ״ר ירושלים אספו ממצאים, עדויות וראיות בזירת הרצח ובוצעו מגוון פעולות חקירה לאחר הרצח. במהלך החקירה נעצרו מספר חשודים ונבדק החשד למעורבותם. במשטרה מציינים כי "כבר בראשית החקירה התברר כי חשוד במעשה הרצח נמלט לאחר המעשה לשטחי יו״ש ומסתתר שם".

 

 

במשטרה מוסיפים כי "בתאריך 9.7 עצרו בלשי הימ״ר בסיוע ימ״ס (יחידת מסתערבים) ירושלים וכוחות צה״ל באזור בית לחם את החשוד ברצח, שהסתתר בתוך מיטה בבית מגורים. מאז הוארך מעצרו מעת לעת לטובת המשך החקירה".

מהחקירה בימ״ר עולה כי הרצח בוצע בעקבות ויכוח שהתגלע בין בן משפחתם של החשודים שנעצרו עם המנוח. אז החשוד ברצח נטל אקדח, והלך עם אחרים להתעמת עם המנוח, ובמקום התנהל ירי וחילופי אש משני הצדדים. אותו הירי גרם למותו של אבו-עסב ולפציעתו של אדם נוסף כאמור.
אתמול, עם סיום החקירה, הוגש, כאמור, נגד החשוד ברצח הצהרת תובע לקראת כתב אישום. במשטרה מציינים כי החקירה נגד אחיו של החשוד נמשכת במטרה למצות גם עמו את הדין.

"במסגרת חקירת הרצח בוצעו מגוון רחב של פעולות חקירה, בכדי לפענח את הרצח ולהביא את החשודים לדין", אומרים במשטרה. "בחקירה זו נתפסו גם אמצעי לחימה במ.פ שועפאט, וימ״ר ירושלים לא חסכו במשאבים להגעה לחקר האמת, ללכידת המעורבים ולפיענוח המקרה. משטרת ישראל תמשיך במאבק נחוש ובלתי מתפשר באלימות החמורה בחברה הערבית ובמיצוי הדין עם רוצחים ועבריינים אלימים המעורבים בירי ובאלימות באשר הם".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר