אזור העבודות בבר אילן (צילום: חברת החשמל)
אזור העבודות בבר אילן (צילום: חברת החשמל)

הפסקת החשמל בשכונות החרדיות: קרב הגרסאות בין העירייה ומוריה לחברת החשמל

מהשעה 8:00 בבוקר, בעיצומו של צום ט' באב ובאחד הימים החמים של השנה, סובלים במע"ר החרדי מהפסקות חשמל חוזרות. מחברת החשמל נמסר כי הסיבה היא עבודות חפירה בתוואי הרכבת הקלה. בעירייה ובמוריה מכחישים וטוענים: "לא בוצעו היום, ט' באב, עבודות חפירה בצומת בר אילן"

פורסם בתאריך: 27.7.23 17:47

***עדכון***

תושבים רבים בשכונות החרדיות במע"ר החרדי בירושלים סובלים עדיין מהפסקות חשמל, זאת בעיצומו של צום ט' באב, ובינתיים מתנהל קרב גרסאות בין חברת החשמל לבין העירייה וחברת מוריה באשר לסיבה להפסקות החשמל.

מוקדם יותר נמסר מחברת החשמל כי "קבלן חפירות של הרכבת הקלה באזור רחוב בר-אילן, פגע בכבל תת-קרקעי של חברת החשמל וגרם להפסקת חשמל לתושבי האזור".

כעת, בתגובה לדברים, נמסר מעיריית ירושלים ומחברת מוריה: "החברה לא ביצעה היום, ט' באב, עבודות חפירה בצומת בר אילן שעשויות היו לגרום להפסקת החשמל. מקור התקלה טרם התברר. יתכן ונגרם מעבודות באזור אחר שהשפיעו על הקו, ולא מן הנמנע שנגרם גם בשל עומסי יתר בצריכה".


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


מחפשים דירה בצפון העיר? היכנסו ללוח הנדל"ן של ירושלים


 

 

 

מוקדם יותר פרסמנו כי בשכונות המע"ר החרדי – רוממה והסביבה – סובלים מאז שעות הבוקר מהפסקות חשמל חוזרות, דווקא ביום שבו חל צום ט' באב ובאחד הימים החמים של השנה.

ל"כל העיר" הגיעו תלונות מרחובות בר אילן, עלי הכהן, מלכי ישראל, ברנדייס, רבינו גרשום, אבינדב ועוד, כאשר התושבים מדברים על סבל מתמשך ועל תחושת "הזנחה", כל זאת כאמור בעיצומו של צום ט' באב ובאחד הימים החמים.

במענה לפניית "כל העיר" נמסר מחברת החשמל: "קבלן חפירות של הרכבת הקלה באזור רחוב בר-אילן, פגע בכבל תת-קרקעי של חברת החשמל וגרם להפסקת חשמל לתושבי האזור. צוותי חברת החשמל נמצאים בשטח ועושים מאמץ לתקן את הנזקים ולהשיב את אספקת החשמל לתושבים בהקדם".

עוד נמסר כי "חברת החשמל תגיש תביעה משפטית נגד הקבלן הפוגע, שלא רק שעשה נזקים תפעוליים וכלכליים לחברת החשמל, גם גרם להפסקת חשמל לתושבי השכונה שנאלצים לעבור את השעות הללו, בחום כבד ובתקופת צום ט' באב. חברת החשמל מתנצלת על אי הנוחות, כאמור, עושה כל שניתן על מנת להחזיר את החשמל לתושבים ומודה על סבלנותם".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. גני גאולה

    אני תושבת ירמיהו,חווינו אתמול 3 הפסקות חשמל קצרות.לא התרגשנו במיוחד,זה היה נראה כמו הפסקה זמנית בגלל העומס.מהר מאוד החשמל חזר.

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר