בני גנץ ואדיר שוורץ (צילום: יוסף מזרחי)
בני גנץ ואדיר שוורץ (צילום: יוסף מזרחי)

בני גנץ הודיע: תומך ב'התעוררות'

בחירות 2023: אדיר שוורץ ו'התעוררות' מקבלים דחיפה משמעותית לקראת הבחירות למועצת העירייה ב-31.10. כל הפרטים בפנים

פורסם בתאריך: 2.8.23 19:43

מערכת הבחירות למועצת העירייה מתחממת, והבוקר, חמישי, קיבלה סיעת התעוררות דחיפה משמעותית – הסכם תמיכה פומבי מ'המחנה הממלכתי' בראשות בני גנץ.

אחרי שבועות של מגעים ודיבורים, גנץ נפגש הבוקר עם יו"ר התעוררות אדיר שוורץ וסגניתו מרים סלע בלשכתו בכנסת, והשניים חתמו על הסכם התמיכה, שבמסגרתו ישובצו שני נציגים של 'המחנה הממלכתי' – אריאל בזיז ונועה שלום – ברשימת התעוררות למועצת העירייה.

בהתעוררות מציינים כי הרשימה לבחירות מתגבשת בימים אלו והיא "כוללת ירושלמים וירושלמיות בעלי דעות ועמדות שונות ומגוונות, כפי שהיה נהוג בכל רשימה של התעוררות בעבר". יחד עם זאת, יש לשער כי פרט לשוורץ וסלע, שידורגו כמספרים 1 ו-2, בזיז ישובץ במקום השלישי ואילו נועה שלום תשובץ במקום 4 או 5 – אך זה עדיין לא סגור לגמרי.

 

 

בהתעוררות מתגאים כי הם "הראשונים שהודיעו על חיבור עם מפלגה ארצית. לאורך השנים התעוררות פעלה כדי ליצור חיבורים שטובת ירושלים ותושביה הם מעל לכל שיקול פוליטי צר. במציאות הפוליטית הנוכחית, החיבור עם מפלגת המחנה הממלכתי הוא צו השעה כדי לחזק את שיח האחדות והחתירה להסכמות רחבות ברמה הארצית והמקומית".

לאחר חתימת ההסכם אמר גנץ: "כבר 15 שנה שהתעוררות מייצגת את ערכי הבסיס בהם דוגלת מפלגת המחנה הממלכתי. התמיכה בתנועה לקראת הבחירות המקומיות היא שותפות טבעית שמטרתה לייצג ציבור בוחרים רחב בירושלים מתוך כבוד לכל חלקי החברה. אני מאמין בכל ליבי שיחד עם אדיר שוורץ, שמביא רוח מנהיגותית צעירה ונמרצת ודבקות חסרת פשרות במטרה, איחוד מסוג זה יעורר תקווה בציבור הירושלמי ליברלי ויאחד סביבו תושבים מכל קצוות האוכלוסייה, מבלי לפגוע באף מגזר, כפי שמפלגת המחנה הממלכתי מצליחה ליצור ברמה הארצית".

יו"ר התעוררות שוורץ מוסיף: "החיבור עם מפלגת המחנה הממלכתי הוא בשורה לציבור הליברלי והיצרני בעיר. כניסתו של מנהיג כמו בני גנץ, שמהווה מנהיגות מאחדת, שקולה ורציונלית היא צעד חשוב למען ירושלים. תנועת התעוררות מאז ומעולם פעלה למען אחדות הציבור הציוני והממלכתי בירושלים והחיבור עם מפלגת המחנה הממלכתי הוא עוד צעד בדרך כדי ליצור ירושלים מאוחדת, ירושלים של התעוררות. אנחנו קוראים לשותפים נוספים הרואים את עצמם כשותפים לחזון לירושלים ציונית וליברלית להצטרף אלינו בעת הזאת".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר