דגלי ירושלים וישראל בכיכר ספרא (צילום: ארנון בוסאני)
כיכר ספרא (צילום: ארנון בוסאני)

עיריית ירושלים: במהלך 2022 התקבלו 67,414 פניות ציבור – גידול של 11% משנת 2021

כמות הפניות שהתקבלו באמצעות הטפסים המקוונים היה 37,365, המהוות 55% מכלל הפניות, וזאת לעומת 24,849 פניות שהתקבלו בשיחה טלפונית, אשר מהוות 37% מכלל הפניות

פורסם בתאריך: 3.8.23 12:26

במהלך 2022 התקבלו בעיריית ירושלים 67,414 פניות ציבור – גידול של 11% משנת 2021. "מגמת העלייה בפניות הציבור מעידה על האמון הגובר במערכת העירונית, במוסדות העירייה ועל כך שהתושבים פתוחים יותר ומרגישים בטוחים בטיפול העירייה בפניותיהם", אומרים גורמים בעירייה.

מהדו"ח שהוכן ע"י הרשות לאיכות השירות בעיריית ירושלים, עולה גם כי מדד זמן הטיפול בפניות הציבור לעירייה בשנה האחרונה עומד על 86%, קפיצה משמעותית לעומת 73% בשנת 2021 . כמו כן, בשנת 2022 העירייה טיפלה וסגרה 95% מפניות הציבור, לעומת 90% פניות שנסגרו בשנת 2021.

ברשות לאיכות השירות רואים בטיפול בפניות הציבור גם כלי מדידה לצרכי הלקוחות ולמידת המודעות והשותפות של התושב, ומחדדים את מגוון האפשרויות לפנות לעירייה. בדגש למרחב הדיגיטלי – באמצעות טופס מקוון, ערוץ שדרכו מגיעות הפניות הרבות ביותר לעירייה. פניות נשלחות גם ללשכות ראש העיר, חברי המועצה ומנכ"ל העירייה, היחידות המקצועיות, וכן פניות למוקד העירוני (106) ולמבקרת העירייה.

כמות הפניות שהתקבלו באמצעות הטפסים המקוונים היה 37,365, המהוות 55% מכלל הפניות, וזאת לעומת 24,849 פניות שהתקבלו בשיחה טלפונית, אשר מהוות 37% מכלל הפניות. התושבים פונים לעירייה גם בשעות קבלת קהל באגפים ומחלקות בהן מתקיימת קבלת קהל ובאמצעות דואר אלקטרוני, פקס או מכתבים.

מעיריית ירושלים נמסר: "עיריית ירושלים פועלת ותמשיך לפעול בתחומים רבים ומגוונים ובין השאר בנושא פניות הציבור. אלה, מהווים גם כלי מדידה לצרכי התושבים, להבנת הצרכים, הבקשות וצרכי התושב. מגמת העלייה במספר הפניות מעידה אמון רב ורמת ביטחון גבוהה שיש לציבור בעירייה.
עיריית ירושלים תמשיך בהגברת המודעות על האפשרויות הקיימות בפני התושבים לפנות אל אגפיה השונים ותמשיך לפתח ולשפר את תחום פניות הציבור לצורך ייעול אופן הטיפול בכל התחומים. עיריית ירושלים תמשיך לצעוד עם התושבים קדימה ולתת מענה מתקדם באמצעות כל הכלים והאמצעים העומדים לרשותה, כיאה לעיר הבירה ולעיר הגדולה במדינה".

תגובות

אין תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר