מבט מהעיר העתיקה על כיפת הסלע (צילום: מוחמד מוסא שהואן, lehava nazareth Pikiwiki Israel, CC BY 2.5, מתוך ויקיפדיה)
העיר העתיקה (צילום: מוחמד מוסא שהואן, lehava nazareth Pikiwiki Israel, CC BY 2.5, מתוך ויקיפדיה)

הליגה נגד השמצה בישראל בקריאה לראש העיר ירושלים משה ליאון: גנה את המתקפות כנגד נוצרים בעיר

הליגה להשמצה נגד ישראל דורשת ממשה ליאון גינוי פומבי לנוכח ההתקפות נגד נוצרים בידי יהודים קיצוניים. מנכ"לית הליגה לראש העיר: "מבקשת ממך להשמיע את קולך נגד מעשים אלה". העירייה: "ראש העיר מגנה אלימות באופן תמידי"

פורסם בתאריך: 17.8.23 13:38

אם לא חסר לכם מתיחויות בירושלים, הרי שיש עוד אחת כזו: הליגה להשמצה נגד ישראל יוצאת בקריאה לראש העיר, משה ליאון, בתגובה למתקפות המתמשכות נגד נוצרים בירושלים בידי קיצונים יהודים ומבקשת ממנו גינוי למעשים. במכתב שכתבה קרול נוריאל, מנכ״לית הליגה נגד השמצה בישראל לראש העיר ביקשה מלאון שיגנה בפומבי תופעה זו וישמיע קול ברור נגד שנאה כלפי נוצרים. ״אני פונה אליך במכתב זה על-מנת לשתף אותך בדאגה העמוקה של הליגה נוכח התקיפות המתמשכות כלפי נוצרים בירושלים בידי קבוצה קטנה של יהודים" כתבה נוריאל בפתח דבריה, "וכן על-מנת לבקש ממך להשמיע את קולך נגד מעשים אלה. כמנהיג יהודי, ישנה חשיבות לכך שתגנה תופעה אנטי-נוצרית זו, כשם שאנו מצפים ממנהיגים אחרים לגנות אנטישמיות היכן שהיא מתרחשת".


המכתבה של הליגה להשמצה למשה לאון (באדיבות הליגה להשמצה)

המכתבה של הליגה להשמצה למשה לאון (באדיבות הליגה להשמצה)


 

נוריאל כותבת במכתבה על נסיונות ההרגעה: "בפגישות שערכתי בשבועות האחרונים עם מנהיגים בכירים בקהילה הנוצרית מזרמים שונים, למדתי כי דיווחים אודות תקיפות נגד בני הקהילה הפכו כמעט לעניין יום-יומי. כולנו שואפים להפוך את ירושלים לעיר פתוחה ולסמל לחיים משותפים עבור בני כל הדתות. אני קוראת לך, כראש העיר ירושלים, להשמיע את קולך בפומבי נגד מתקפות אלה ולהבהיר כי אין בעיר הקודש מקום לשנאה נגד נוצרים״, כתבה במכתב קרול נוריאל, מנכ״לית הליגה נגד השמצה בישראל".

מהעירייה נמסר: "ראש העיר מגנה אלימות באופן תמידי וספציפי לגבי המקרים של הנוצרים ונמצא בקשר הדוק מול כל ראשי הקהילות בעיר. הנושא נמצא בטיפולה של המשטרה".

 

תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר